sâmbătă, martie 10

March shopping report

Am uitat pur si simplu ca voiam sa postez despre cateva produse, mai trist e ca am uitat si ce voiam sa povestesc despre fiecare in parte. Ramane sa fac cateva postari separat unde as avea mai multe de spus. Si, pentru ca a trecut ceva timp de cand le-am achizitionat, pot doar sa spun ca sunt mai mult decat multumita de fiecare in parte si nu am avut parte de vreo dezamagire cauzata de produse. Sunt, cred, pe drumul ce bun si ma bucur ca pot folosi multe produse fara sa trebuiasca sa renunt la ele sau se le folosesc doar pentru ca n-am de ales.


3 comentarii :

  1. Sunt foarte curioasa de BB cream :) si eu am inceput sa fac alegeri foarte bune la cumparaturi si ma mir si eu cate produse folosesc acum si imi si plac la nebunie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum e rujul L`oreal?Nu ne arati si nuanta?

    RăspundețiȘtergere
  3. E fain rujul, am povestit despre el in postarea anterioara
    http://ioanna-myfavouriteplace.blogspot.com/2012/03/new-loreal-rouge-caresse.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...