sâmbătă, septembrie 3

OPI Pirates etc.... again

Si astfel si-a facut loc in colectia mea inca o oja din seria Pirates of the Caribean, pe nume Steady As She Rose (ar trebui sa-l auziti rostind duios acest nume pe tipul care era la stand).



Anyway, nu-i asa roz cum imi imaginam, sau poate sunt prea bronzata, insa de placut imi place la fel de mult ca celelalte nuante pe care mi le-am achizitionat din colectia respectiva. Gasisem si niste sandale asortate la fix, insa un mic incident mi-a stricat imaginea perfecta in ceea ce priveste pedichiura, so, no more sandals this year... but it's ok, I already got my Oxford shoes.
Revenind, cu oja asta se incheie si obsesia, celelalte nuante nu ma intereseaza, asa ca incep sa-mi pun intrebarea: era cu adevarat obsesie, de vreme ce s-a stins... la jumatate? I wonder.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...