miercuri, septembrie 7

Summer highlights

Vremea frumoasa ma pacaleste si ma lasa sa cred ca e in continuare vara, insa prefer sa ma amagesc retraind cu ochii deschisi momentele ce m-au marcat in acest an.
In rest, pot spune doar:
  • Ombre hair: chiar daca e total neintentionat si nicidecum vreo opera la hairstilist
  • Nude/grey-ish nails: aici se incadreaza postarile despre ultimele achizitii in materie de oje
  • Body spray-urile: raman preferatele mele pentru majoritatea zilelor caniculare, cand orice parfum mi se pare prea mult
  • Facial serum: in general e mult prea cald pentru ca tenul meu sa se impace cu cremele de noapte, asa ca am folosit doar un ser Aslavital
  • Hugo cocktails: am dat limonada deoparte pentru siropul de soc usor alcoolizat cu Prosecco
  • Home made Caesar salad: stiu ca cea originala nu contine ansoa, insa eu m-am indragostit de combinatia urmatoare: piept de pui la gratar, Grana Padano, salata verde, sos de iaurt cu ansoa si ulei de masline, zeama de lamaie, ou fiert moale si crutoane (ultimele doua ingrediente sunt optionale pentru mine)
  • Si daca e adevarat... de Marc Levy: o lectura draguta, chiar daca previzibila, exact genul de roman de citit in concediu

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...