sâmbătă, septembrie 24

Floritene travel set

Am primit acum ceva vreme acest set cu produse Floritene si abia de curand i-a venit vremea sa intre in testari. Rezultatele sunt prezentate in continuare.
Setul contine 6 produse: crema de zi, crema de noapte, crema antirid pentru gat si decolteu, gel demachiant, lotiune tonica si gel pentru indepartarea punctelor negre.

Primul produs testat a fost crema de noapte, care, insa, datorita unei consistente si unui miros un pic dubioase, a picat dupa prima utilizare.
A doua sansa i-a fost oferita cremei pentru gat si decolteu, care a intrat direct in topul favoritelor lunii februarie. Pe langa miros si textura, mi-a placut faptul ca este hidratanta si trebuie folosita o cantitate foarte mica la fiecare utilizare. Ce nu mi-a placut ca nu intra foarte repede in piele, lasand o senzatie lipicioasa.


  • Gelul demachiant... chiar demachiaza, nu face multa spuma si nu usuca tenul. Mi-a placut ca nu e foarte lichid si nu are miros foarte puternic.
  • Lotiunea tonica miroase oarecum a plante, nu contine alcool, sau cel putin nu prea mult, am folosit-o si in zona ochilor si nu ustura. A fost al treilea produs pe care l-am terminat.
  • Crema de zi pentru ten gras din pacate nu este matifianta (e drept ca nici nu scrie, dar, totusi..), mi-a lasat o senzatie de incarcat si cred ca o voi retrograda la rolul de crema pentru gat (mai nou asa folosesc toate cremele care nu-mi plac).
  • Gelul pentru indepartarea punctelor negre este... un gel, nu-mi dau seama exact cum ar trebui sa functioneze, e cam lipicios si deloc friendly, asa ca a avut parte de un binemeritat abandon. cel putin deocamdata.

Cam asta ar fi, trei produse primesc nota de trecere, ceea ce e cam putin, insa, asa ca ma bucur ca au fost cadou, am avut ocazia sa folosesc produse pe care in mod normal nu le-as cumpara. Poate nu mi se potrivesc, eram convinsa ca ar trebui sa fie produse bune, insa s-au dovedit a fi doar in trecere prin dulapiorul cu cosmetice.

3 comentarii :

  1. De unde le-ai primit?!mie imi fac putin cu ochii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, sunt bune, dar parca ma asteptam la mai mult.
    Ana Maria, au fost cadou, dar sa vad, poate aflu de unde sunt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...