miercuri, august 31

August favourites

... And the winners are:


Balsam l'Oreal Elseve Color Vive: imi place cum imi lasa parul si cum se intelege cu oricare sampon, pacat ca nu ma inteleg eu si cu samponul complementar.
Servetele demachiante Olay: pentru ca fac spuma si curata bine machiajul. Plus ca le pot folosi taiate in doua si astfel mai fac economie.
Aslavital Lift Instant ser tratament antirid: cred ca urmeaza un review la acest produs, se absoarbe fara probleme si se foloseste inclusiv in zona ochilor, nu incarca tenul si pentru mine inlocuieste cu succes crema de noapte (nu sunt foarte sigura daca insa are acelasi efect daca este folosit singur).
Bioderma Sebium Mat Tinted Antishine Fluid despre care am povestit intr-un review, desi nu prea face fata vara, am folosit-o destul de des.
Rexona Women Fine Fragrance Collection: despre care am citit pe alt blog si ma bucur ca l-am cumparat, mirosul mi-a placut mult de tot, aproape l-am iertat pentru ca lasa urme albe.
Alverde Clear Wasch Creme cu argila: nu usuca tenul si are o textura aproape cremoasa, o folosesc in fiecare dimineata.
Burt's Bees Lemon Cuticle Balm: imi place mirosul si rutina de ingrijire separat a cuticulelor, incepe sa faca parte din ritualul zilnic de relaxare.
Si concluzia este ca din nou ma atrag produsele in functie de miros, probabil acum, odata cu schimbarea anotimpului, nu va mai fi valabil.

2 comentarii :

  1. E buna ca nu usuca tenul, ma enerveaza putin ca nu se gaseste in tara (sau n-o gasesc eu).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...