miercuri, noiembrie 16

Maybelline Forever Strong Pro nailpolish

Nu chiar de curand mi-am adaugat la colectia de oje nude/taupe doua nuante din gama Forever Strong Pro de la Maybelline, desi imi jurasem sa nu mai cumpar oje cu proprietati de uscare rapida, pentru  ca raman cu ele si se usuca inainte sa le folosesc. Insa nu am putut rezista si pana la urma e un lucru bun ca mi-am luat numai doua culori.
Cea mai inchisa, Marron Glacé (Mocha) 785 a fost prima care mi-a atras atentia si pana in prezent si cea pe care am purtat-o mai des. Este o nuanta chiar placuta si usor de purtat, plus ca mi se potriveste la culoarea pielii. In poza pare suspect de asemanatoare cu OPI You Don'T Know Jacques, insa are reflexe mai degraba mov decat gri-verzui, ca cea din urma.
Cealalta este mai aproape de gusturile mele actuale, insa din motive numai de ea stiute refuza sa se comporte frumos si mi s-a cojit mult prea repede de pe unghii in singura data cand am purtat-o. O sa refuz insa sa cred ca asta e tot ce poate si o sa mai incerc sa o folosesc, poate ma invrednicesc sa ii fac si o poza. Nuanta este Rosy Sand 778.




3 comentarii :

  1. Sa stii ca nu arata chiar ciocolatie, am impresia insa ca am si eu o mica obsesie derivata din ciocolata cu culori la oje, vopsele de par si, mai nou, farduri.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...