duminică, noiembrie 6

Cold season face routine

A venit si sezonul rece si am fost nevoita sa-mi schimb rutina de ingrijire a tenului, insa, in loc sa fac, ca de obicei, colectie de produse, am ales sa reduc la minim numarul lor.
Si dupa indelungi cercetari, am ajuns la urmatoarele concluzii:
  • am renuntat la autobronzant, scrub, apa termala pana la primavara cel putin (observatie: cu scrubul ramane de vazut, mai am unul in caz de extrema urgenta, sa fie acolo in caz de nevoie);
  • pentru zi folosesc in continuare LRP Effaclar K ca baza de machiaj;
  • crema de noapte: aici aveam doua variante: un ser hidratant (cu sau fara crema de noapte, asta era varianta expensive) sau ulei de argan (pana acum n-am folosit niciodata, deocamdata imi place foarte mult cum hidrateaza si ma scuteste si de crema separata pentru ochi)
  • demachiere/curatarea tenului dimineata: sapunul de Alep ramane castigator la acest capitol, il folosesc si dimineata si seara, in plus, am inteles ca se poate utiliza si ca masca pentru ten (deci, economie la inca un produs). Cand imi simt tenul uscat, apelez doar la Bioderma H2O, cu care, de altfel, definitivez si demachierea de zi cu zi.
  • demachierea ochilor: prima alegere n-a fost foarte inspirata, am folosit doar sapunul amintit mai sus, dar am schimbat si am trecut pe ulei de migdale (mi se pare mai blanda demachierea si pot apoi clati cu sapun/lotiune micelara). Pentru momentele de nehotarare o sa trec din nou la demachiantul bifazic pentru ochi sensibili cu albastrele de la Yves Rocher, care isi face treaba foarte bine. Mai sigur, o sa folosesc produsele alternativ.
Ce intentionez este sa nu schimb produsele macar o luna, ceea ce, cunoscandu-ma, este destul de complicat. Sper insa sa fiu multumita de aceasta combinatie, sansele sa caut alte produse fiind astfel reduse la minimum si cred ca pe termen lung as face un bine pentru pielea mea.

First exclamation sign! Prima problema aparuta, dupa aproape o saptamana de cand n-am mai folosit altceva, ar fi cojirea pielii de pe nas, probabil se usuca de la sapun sau de la Effaclar K. O sa incerc sa investighez problema si sa revin cu updates.

Un comentariu :

  1. Ioanna, nu stiu daca iti plac tagurile, dar ai unul de la mine aici http://frommegwithlove.blogspot.com/2011/11/un-nou-tag-20-de-intrebari.html
    :)
    salutari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...