marți, noiembrie 22

Odiseea vopselei de par, intr-o noua infatisare

Este vorba despre vopseaua de par l'Oreal Sublime Mousse. Am vazut vopseaua asta cand inca nu aparuse in tara si mi-a parut rau saptamani la rand ca nu mi-am luat cand am gasit, pana cand am vazut-o in magazine. Dar parca nu erau aceleasi nuante cu cele pe care le voiam eu (evident!) si un timp am abandonat ideea.
Insa intr-una din zilele trecute, in mare pana de inspiratie si disperata dupa o culoare care nu iese decat la salon, m-am decis sa aleg totusi cutia care-mi facea cu ochiul de pe raft. Si a fost un moment de cotitura.
Nu, nu mi-a iesit nuanta mult-visata, nici nu ma asteptam, dar...
  • first of all, nu mi-a iesit mai inchis decat ma asteptam (cum patesc de obicei)
  • n-am simtit nevoia sa ma spal cu sampon
  • cantitatea a fost mai mult decat generoasa (avand in vedere ca am folosit doar jumatate, m-am facut doar la radacini)
  • nu curge, nu pateaza pielea (un mare plus pentru asta)
  • nu mi-a iritat pielea capului
Raman sa fac un update cu comportamentul culorii in decursul timpului, deocamdata monitorizez culoarea apei dupa samponare/clatire versus stralucirea si aspectul firului de par. Inca imi da cu plus, chiar sunt curioasa ce va urma.
LE: Aceasta este nuanta, deocamdata se comporta bine si sper ca pe viitor sa nu-mi schimb parerea.


7 comentarii :

  1. eu vreau sa vad si poze plz! Ce nuanta ai ales?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poze relevante, ca de obicei, nu am. Nuanta se vede din poza, 41 maro glace delicat. Acum mi se pare mult prea inchisa.

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de rezistenta a fost vopseaua?:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hanelore, sa stii ca a fost destul de rezistenta, mie mi-a tinut destul. In general, vopseaua inchisa pe par inchis prinde si tine destul, nu se vede asa tare cand iese, asa ca nu stiu cat e de relevant.

    RăspundețiȘtergere
  5. ms frumos pentru raspuns...eu am incercat medium brown de la aceasta vopsea si nu m-a tinut decat 2 saptamani:((....m-am gandit ca daca este mai inchisa asa cum ai zs si tu,o sa ma tina mai mult..imi place aceasta nuanta foarte mult si incerc sa caut raspunsuri pozitive:) te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau ca nu ti-a rezistat pe par, era cumva decolorat/deschis la culoare? Poate ar mai fi si asta o explicatie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...