duminică, noiembrie 27

Yves Rocher and holidays

Ca in fiecare an, Yves Rocher scoate produse in editie limitata cu ocazia sarbatorilor de iarna, cele doua game fiind reprezentate prin geluri de dus, creme de maini, balsamuri de buze, sapun lichid si lapte de corp.
De obicei m-as fi aruncat la mai multe produse, insa anul acesta nu am ales decat doua produse: o crema de maini Fruit Merveilleux, care nu e asa hidratanta cum se lauda si un gel spumant parfumat Fleur Féerique, care imi place mult de tot si de care chiar ma bucur. Mi-as fi ales si un balsam de buze, insa il mai am pe cel din colectia de anul trecut si in afara de miros nu m-a prea impresionat, asa ca am decis sa spun pas. Preturi: 9-10 lei fiecare.


4 comentarii :

  1. ești invitată să participi la primul meu GIVEAWAY http://ancuvonc.blogspot.com/2011/11/first-giveaway-pentru-voi.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Gelul imi face si mie cu ochiul :) Ar trebui sa dau o comanda saptamana asta.. sper sa nu uit iar :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ai un award de la mine :) te invit sa il preiei! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Meg, acum am vazut ca si tu voiai sa iti iei gel de dus. Mie mi-a placut mult consistenta, de jeleu cumva.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...