duminică, aprilie 15

Foundation: teste, teste...

In postarea despre rutina zilnica de machiaj, am pomenit despre faptul ca am testat alte cateva variante de fond de ten dintre cele nou-aparute, in ideea de a face o schimbare. Nu sunt foarte decisa in aceasta directie, cel putin deocamdata, insa as vrea sa impartasesc cateva impresii despre produsele incercate.


Sa incep cu ce mi-a placut: 123 Perfect de la Bourjois. Am sa mai insist cu testele, nu sunt foarte convinsa de rezistenta acestui fond de ten, insa a primit note mari la consistenta, textura, usurinta in aplicare si aspect (imediat si dupa 4-5 ore). Nu are acoperire mare, insa uniformizeaza tenul si lasa o impresie de fresh. Primele 2 puncte descrise pe ambalaj le consider bifate, al treilea nu l-am putut verifica din motive obiective.


L'Oreal Lumi Magique: am testat initial pe mana acest produs, in magazin, dupa cum am mai povestit, insa data fiind abundenta de mostre din reviste, mi-am zis sa mai fac o incercare, in conditii normale (adica, pe ten) si cu machiaj complet. Nu mi s-a parut cu nimic deosebit fata de alte fonduri de ten l'Oreal, plus ca a picat de la primul test: consistenta si faptul ca nu s-a aplicat uniform. Nuanta mi s-a parut destul de mata si nici efectul nu e cel pe care mi-l doresc. A rezistat destul de bine, insa nu e tipul de fond de ten pe care l-as folosi zi de zi.


Si, ce mi-a placut cel mai putin, Dermablend de la Vichy, de la care aveam pretentii destul de mari. De acoperit, acopera, insa compenseaza prin consistenta destul de groasa si oarecum dificil de aplicat (asta in conditiile in care am folosit Colorstay de la Revlon mai multi ani si m-am impacat foarte bine cu el), cred ca a fost primul fond de ten pe care l-am incercat si care mi-a lasat impresia de incarcat. Cu toata parerea de rau, senzatia a persistat mai multe ore, abia asteptam sa ajung acasa sa ma demachiez. Prefer oricand o acoperire mai light, chiar daca asta inseamna imperfectiuni mai evidente. La ce as folosi totusi acest fond de ten: pentru acoperire punctuala sau chiar ca si anticearcan, insa cam atat.


2 comentarii :

  1. Chiar vroiam sa imi cumpar de la Vichy Dermablend. Cred ca ma gandesc la alta varianta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi bine daca ai reusi sa incerci macar o mostra, nu e genul de produs pe care sa il cumperi intai si sa il testezi dupa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...