vineri, aprilie 13

Nivea strikes again

Este vorba de balsamul de buze de la Nivea cu vitamine, acai si mar salbatic.
Stiu ca deja nu mai e o noutate si am apucat sa il folosesc si eu ceva vreme, insa parca are totusi ceva... diferit de ceea ce insemna un balsam de buze Nivea. Gustul si textura s-au mai imbunatatit, insa culoarea pe care o lasa pe buze nu e chiar cea mai reusita. Imi plac mult ambalajul si aspectul produsului.
Ce face? Este un produs cel mult de intretinere, cu evident rol estetic si nu functional, insa potrivit pentru un aspect natural si ingrijit. Eu am ales sa il folosesc totusi ca balsamul de buze pentru acasa, il port in buzunar si astfel nu ma mai intereseaza atat de mult nici culoarea.
Pentru un machiaj indoor face treaba buna (da, ma machiez uneori si cand nu ies din casa). Poate reusesc sa adun material de o postare pe aceasta tema, ar fi interesant de vazut cate produse folosesc si cand nu e neaparat necesar.


6 comentarii :

  1. Asta nu imi place nici mie la balsamurile de buze Nivea- culoarea! Unele balsamuri au o tenta mult prea deschisa, aproape alba, iar altele sunt preastridente, portocalii sau visinii. Dar apreciez aromele acestor produse si ambalajele cochete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, uneori sunt destul de reusite, insa mai au ceva de lucrat la produse.

      Ștergere
  2. am avut fix un balsam de la Nivea si mi-a ajuns. De atunci le ocolesc, oricat de tentante mi s-ar parea prin compozitie..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu incerc cat pot sa ma abtin, n-am idee de ca ma atrag atat de mult. Macar nu le mai cumpar chiar pe toate de la ei.

      Ștergere
  3. Eu sunt la al 2-lea tub..mi-a placut foarte mult si o sa il cumpar in continuare:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singura data cand am reusit sa consum un balsam de buze a fost in cadrul unui project pan, dar ma bucur ca apreciezi si cumperi in continuare acest balsam.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...