duminică, iunie 5

Bargain Beauty

Am adunat cateva produse de ingrijire care mi-au atras atentia in mod deosebit, sunt accesibile si se gasesc la preturi mici, insa isi fac foarte bine treaba.
Pret maxim: aproximativ 10 lei.


Balsam de buze Himalaya Herbals: imi place ca nu e lipicios, hidrateaza buzele, nu ramane lucios, are ambalaj practic (mai ales vara). Ce nu-mi place: mirosul (artificial, te-ai astepta la altceva de la un produs care are in denumirea gamei herbal). Cantitate/pret: 10 g/7 lei.


Crema de maini cu ulei din sambure de strugure si migdale Krauter: hidrateaza mainile, se absoarbe repede in piele, miroase placut, discret. Cantitate/pret: 100 g, pretul nu il stiu exact, am luat-o impreuna cu o revista la 6 lei, banuiesc ca e mai mereu la reduceri (prin distribuitori). 


Gel de dus ulei-crema Balea Med: este destinat indeosebi pielii uscate si/sau sensibile, curata delicat, nu are miros, nu usuca pielea. Cantitate/pret: 300 ml/8 lei.


Lotiune hidratanta Farmec cu efect de stralucire, cu masline si cafea: ofera un sclipici discret, nu e colorata, miroase placut. Nu as alege-o insa pentru hidratare. Cantitate/pret: aproximativ 200 ml/11 lei.

2 comentarii :

  1. crema de maini de la Krauter mie nu prea mi-a placut, eu avand mainile foarte uscate nu hidrata suficient. Plus ca eu traiam cu impresia ca astea is produse bio, dar dupa lista de ingrediente...nici vorba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut pentru intretinerea zilnica a mainilor, sa zic asa, pentru problema pielii foarte uscate probabil nu m-as fi bazat pe ea. Nici nu aveam prea mari pretentii, ingredientele bio cred ca s-ar fi reflectat in primul rand in pret.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...