sâmbătă, ianuarie 28

OPI BOGO

Asadar, se pare ca nu pot sa ies din bucla postarilor tematice: ori despre unghii, ori despre oferte speciale, sau cine stie ce mai urmeaza in continuare. Astazi am profitat de oferta OPI 1+1 gratis si, dupa aproximativ 20 de minute (sau cel putin asa mi s-au parut, dar nu pentru ca eram nehotarata, ci pentru ca nu erau toate nuantele care ma interesau. De fapt, se poate sa fi fost, mai era un stand pe care l-am observat dupa ce platisem si nu m-am mai intors) am ales in sfarsit doua nuante: Designer... De Better! si My Private Jet (disting un pattern? sau mi se pare?). Sper ca poza sa surprinda cat de cat nuantele reale.


Si, dupa ce le-am incercat pe amandoua, m-am hotarat intr-un final care va avea onoarea sa se etaleze in manichiura de astazi. And, the winner is: Designer... De Better!.
Se aplica foarte frumos, merge purtata de la un singur strat pana la 3 pentru un maxim de efect. Eu m-am gandit ca doua sunt suficiente. N-am mai avut/purtat o asemenea nuanta de mult timp, inca nu m-am obisnuit cu ea, insa imi place mult cum arata la lumina naturala.


5 comentarii :

  1. Si eu le am si sunt 2 nuante superbe. Sa le porti pe unghii cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, multumesc, si la cat mai multe manichiuri cu ele.

      Ștergere
  2. Scumpa,nu ai abonare prin email sau facebook?findca ai un blog interesant:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabryelle, acum am abonare pe mail :). Pe fb as prefera sa nu-mi fac. Mutumesc de apreciere si sa mai vii in vizita.

      Ștergere
  3. yeeee,ma bucur:* vreau sa te urmaresc pentru ca imi place blog-ul tau:D o sa te adaug si in blogrool-ul meu:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...