duminică, iunie 17

Testing products part 1

Ar fi trebuit sa-mi iau notite inca de cand mi-a venit ideea acestei postari, acum mai imi aduc aminte doar franturi din ceea ce urma sa scriu... si aveam cateva idei. Da, este vorba de campania Ivatherm 2012 (anul trecut am ratat ocazia) si de produsele primite spre testare. Daca vineri dupa desfacerea coletului produsele aratau asa:


Astazi, aratau cam asa:


Si asta pentru ca, cu acordul mamei, mi-am bagat nasul in toate produsele:
  • demachiantul lejer pentru fata si ochi Ivamat: a fost primul produs testat, a inlaturat 95% din machiaj fara sa insist prea mult, insa textura lejera, pe masura numelui sau, a facut sa curga mai mult produs decat era necesar.
  • cremele mamei, UNA crema pentru ochi si pentru fata si-au dezvaluit calitatile in aceeasi seara, pe post de creme de noapte. Daca crema de ochi nu mi-a facut inca o impresie, crema de fata m-a dat pe spate, incepand cu ambalajul si terminand cu aspectul tenului de a doua zi dimineata.
  • si, in cele din urma, crema Aquafil Light si-a facut datoria drept crema de zi, singura, dar si drept baza de machiaj. Mi-a placut ca a lasat tenul mat cateva ore bune.
Despre apa termala si rolul ei in rutina zilnica de ingrijire urmeaza sa scriu in part 2, care descrie un experiment de weekend, in care am folosit pentru ingrijire doar produse Ivatherm.

4 comentarii :

  1. Spor la testat :* Astept sa ne impartașești impresiile finale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, sper sa ma achit cu brio de placuta *sarcina* a testarii :)

      Ștergere
  2. Si eu am ales pentru mama crema de fata Una. Din ce spui tu, ma bucur ca am facut alegerea asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema UNA e deosebita, nu m-am putut abtine sa nu o folosesc si eu in paralel. Sper ca si mamei tale sa ii placa la fel de mult.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...