duminică, iunie 10

First impression: Lily Lolo mineral foundation

In cele din urma am reusit sa-mi achizitionez un fond de ten mineral. Nu stiu daca de vina e canicula sau timpul pierdut dimineata cu aplicarea produselor de machiaj pentru ten sau aspectul pensulei de fond de ten, cert este ca in cele din urma am reusit sa ies din rutina zilnica baza matifianta+fond de ten+pudra si sa revin la produsele minerale.


Castigatoarea este pudra minerala Lily Lolo (nu m-am prins inca de ce continua sa se numeasca fond de ten, oricum nu are mare importanta). Am ales nuanta In the buff pentru vara si am nimerit aproape perfect corespondentul nuantei pe care o foloseam de obicei.
De obicei nu procedez astfel, insa ieri aveam un eveniment important si cum abia asteptam sa incerc produsul, am ales sa il testez cu aceasta ocazie. A fost un risc, insa a meritat: culoarea mi se potriveste, pudra s-a aplicat usor si a rezistat 9 ore fara modificari majore. Si matifierea a fost de durata, am apelat la un servetel o singura data, in conditiile in care erau 32 de grade si aerul conditionat nu facea fata.
Asa ca pentru inceput ma bucur ca am ales acest produs, mi se potriveste si, cel putin pe timp de vara, este alegerea cea mai buna.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...