duminică, iunie 3

What I'm loving right now

Preferatele mele sunt, recent, cele trei oje din poza de mai jos. Sesizez cumva un pattern?
  • S-he no. 317, faimoasa ca dupe a celebrei Peridot de la Chanel: culoarea e minunata, insa aplicarea nu e usoara pentru amatoare ca mine.
  • Fontana Contarini no. 59: a fost cadou la o revista, insa mi-as dori mult un stand cu produsele acestei firme, deoarece oja e o surpriza mai mult decat placuta: se intinde super usor si rezista 4 zile (ceea ce la mine e un record). Imi place mult si ambalajul, dar si culoarea.
  • Seventeen Super Shine no. 529: am vazut o manichiura cu oja asta pe un blog si mi-a ramas gandul la ea, desi eram ferm hotarata sa nu mai achizitionez oje Seventeen, deoarece nu ma impac deloc cu ele. Am facut totusi o exceptie, cu gandul ca au mai schimbat ceva in formula si ma bucur mult, este o nuanta pe care mi-o doream de mult si mi se pare foarte potrivita in acest anotimp.

Am reusit cu greu sa ma conving sa cumpar inca un balsam de buze, desi citisem numai review-uri pozitive despre Apivita. Ma gandeam ca, totusi, n-are ce sa fie asa deosebit. Primul lucru care mi-a trecut prin minte in vreme ce citeam eticheta produsului a fost: Sper ca nu e o alta varianta a balsamului de buze Nivea Soft Rose. Si nu e, nici pe departe... imi place absolut tot: ambalajul, culoarea, senzatia pe buze, mirosul... tot. Tocmai mi-am adus amiinte ca il am in buzunar si am facut o pauza ca sa il aplic... din nou (nu glumesc). Acum, bineinteles, vreau toate variantele, sau macar inca 2 sau 3. Sau macar inca unul, pentru inceput cel cu coacaze.


Tesori d'Oriente Aegyptus: un body perfume aromatic despre care, tot asa, auzisem multe chestii interesante, insa se pare ca nu-i venise randul. Am avut o spuma de baie din aceeasi gama si m-a impresionat foarte placut. De curand am vazut ca au aparut si in Carrefour geluri de dus, creme, lotiuni de corp si parfumuri Tesori d'Oriente, asa ca n-am mai ezitat. Oricum vara nu-mi prea plac parfumurile normale, iar mirosul acestuia e destul de sofisticat cat sa nu ma plictisesc prea curand si nici nu seamana a ceva familiar. Am mai pus ochii pe varianta cu floare de lotus.


6 comentarii :

  1. Vreau sa vad swatch la oja Fontana Contarini :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti pe pagina de mai jos o manichiura facuta cu oja.
      http://www.fabs.ro/forum/corp-si-ten/manichiura-si-pedichiura-3/900/

      Ștergere
  2. si eu am cumparat S-he 317 si nici nu-mi dau seama daca imi place ori nu ..
    Sper totusi sa nu am probleme cu aplicarea.
    F draguta postarea ta :)

    #kisses :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mie imi place acum mai mult decat cand am cumparat-o.
      Multumesc, te mai astept in vizita!

      Ștergere
  3. Eu caut de o vreme in DM oja SHE no.317 dar raftul este intodeauna golit :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am gasit doua si chiar m-am mirat, insa ti-as zice sa mai perseverezi, s-ar putea sa ai o surpriza placuta.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...