duminică, iunie 24

Book club Fifty Shades of Grey

Am ajuns sa citesc ceva *despre care vorbeste toata lumea* ca sa citez de pe coperta primului volum din cele trei aparute pana acum ale autoarei EL James. Se pare ca ar fi sanse si de al patrulea.
Din seria nicio vara fara literatura erotica, anul asta am dat peste ceva putin ... altfel. Am intentionat sa scriu despre cartea asta de cand am inceput-o, insa mi-am zis ca ar fi mai bine sa o termin si apoi sa-mi dau cu parerea. Intre timp, de unde o citeam in engleza, am gasit primul volum in romana pe rafturi si, dupa o scurta dilema (trecusem deja de jumatate cu lectura), am luat-o de la inceput. Nu recomand la nicio carte, isi pierde tot farmecul, iar unele expresii ma vor bantui multa vreme... (zeita mea intima stie de ce).


Mi se pare ca un fel de mancare bine realizat: e si dulce, si sarat, cu unele tente amarui, cu condimente cate trebuie... Pe scurt, m-a amuzat trecerea dintr-un cliseu intr-altul, insa de la inceputul efectiv al povestii, intriga, daca pot sa ii spun astfel si replicile personajelor au capatat un accent usor sumbru, sau umorul meu nu e suficient de fin. Din pacate am citit destul de multe pe net despre trilogia asta, ca sa mai am vreo idee neinfluentata deja: nu ma impresioneaza ca a fost descrisa ca o continuare a Twilight, nici ca e prost scrisa (Twilight e mai prost), nici ca a fost catalogata literatura pentru mamici, ca sa amintesc doar cateva dintre calitatile sale, dovada ca acum tocmai ma pregatesc sa ma apuc de volumul doi.
Mi-a fost cartea de citit la plaja si nu pot decat sa sufar, dat fiind faptul ca pentru urmatoarele volume o sa ma intorc in era digitala.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...