luni, iunie 18

Testing products part 2

Ideea mi-a venit vineri, dupa ce am primit coletul cu produse, cand mi-am propus sa incerc sa folosesc un weekend intreg numai produse Ivatherm, mai ales ca testarea incepe oficial de luni si atunci n-o sa mai am decat produsele mele la indemana. In plus, aveam pe acasa o mini apa micelara care mi-a completat numai bine colectia de produse Ivatherm.
Si astfel am incercat sa imi creez combinatia de produse dupa cum urmeaza:
  • seara: demachiere cu Ivamat, un puf de apa termala si apoi lotiunea micelara pe o discheta demachianta, alt puf de apa termala si apoi cremele UNA de ochi si de fata
  • dimineata: curatare cu lotiunea micelara si apoi crema Aquafil Light +/- machiaj
  • seara fara machiaj: curatare cu lotiunea micelara, un puf de apa termala si apoi cremele UNA de ochi si de fata
Tenul meu se impaca foarte bine cu aceste produse, intr-adevar le-am perceput ca pe un rasfat, data fiind folosirea lor exclusiva. Ramane sa impartasesc mai multe impresii dupa ce-mi definitivez parerea si sa includ si opinia mamei in postarile viitoare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...