luni, iulie 2

Ivatherm Ivamat Mild Cleansing Milk


A fost primul produs incercat din cele primite in cadrul campaniei trender Ivatherm 2012, mai mult datorita curiozitatii (incercasem si un alt demachiant al aceleiasi firme), dar si faptului ca intotdeauna sunt in cautarea unui demachiant bun. Si daca este si pentru fata si pentru ochi, cu atat mai bine.
Ce mi-a placut in primul si primul rand a fost ambalajul, mat, ca sa nu-mi scape din maini, dar prin care se poate distinge totusi cantitatea de produs ramasa.
Ce nu mi-a placut: scrisul de pe verso si indicatiile concrete, insa si faptul ca nu sunt trecute ingredientele (cine mai pastreaza cutia?).
Ce m-a derutat:
  • desi are o textura foarte lichida, care nu necesita o cantitate mare la fiecare utilizare, faptul ca aceeasi textura face ca produsul sa curga inclusiv pe langa la cea mai mica neatentie. Singura solutie pe care am gasit-o a fost sa deschid tubul tinandu-l cu capacul in sus si apoi sa-l inclin doar putin pana la nivelul palmei, ca sa-l dozez mai bine.
  • spuneam deunazi ca este un produs eficient in proportie de 95% pentru ten si ochi, insa problema este ca cei 5% inseamna un reziduu lasat in zona ochilor, pentru care ar trebui sa insist, iar ca rezultat apar piscaturi usoare. Solutia: il folosesc dupa demachierea cu un produs special destinat zonei ochilor.
  • dupa utilizare tenul arata relaxat, usor stralucitor, fara vreo senzatie de disconfort sau de piele care tine. Ma asteptam sa fie putin mai astringent, data fiind denumirea gamei din care face parte, insa n-a fost cazul, tenul parea pregatit pentru aplicarea unei creme, insa nicidecum matifiat.
Probabil ca o sa revin cu concluziile finale dupa incheierea perioadei de testare, deocamdata il consider un produs bun, care isi face treaba si care mi-a acaparat toata atentia, in conditiile in care de obicei folosesc alternativ 2-3 demachiante.

2 comentarii :

  1. Am testat si eu acest produs, mi s-a parut chiar foarte bun...pana m-am uitat cu atentie pe cutie si am vazut ingredientele..are prea multi parabeni. M-a dezamagit total la acest capitol, nu ma asteptam la asa ceva.

    Alexandra
    http://art-of-shine.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu eu, problema parabenilor nu este inca o certitudine. In al doilea rand, un produs care sta mai putin de 1 minut in contact cu pielea nu prea cred ca are cum sa afecteze cu ceva, nu ar avea efectiv timp sa actioneze, fie si negativ.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...