marți, iulie 10

Buy again: Freeman Enzyme Pineapple Mask

Imi placeau intr-o vreme foarte mult produsele Freeman, dupa care am renuntat incet-incet la ele, insa din cand in cand mai am cate o tresarire cand le vad pe raft si gasesc ceva ce imi placea mult. Nu-mi dau seama daca au reformulat produsul sau au schimbat doar ambalajul, insa in mare e exact cum mi-l aminteam.



Ce m-a convins din nou:
  • mirosul de ananas, fresh si deloc sintetic
  • cantitatea mare, ma face sa nu am mustrari de constiinta ca o folosesc pe fata, gat si decolteu
  • consistenta ca de jeleu (mi se pare mie), numai buna sa nu inceapa sa curga
  • o pot folosi drept washgel cand nu am rabdare sa o las sa actioneze si apoi o indepartez cu buretelul pentru demachiat
  • efectul imediat este un ten vizibil mai luminos

5 comentarii :

  1. Si mie imi place masca asta ...tin minte ca am incercat-o acum catva timp si chiar era eficienta. Momentan o am pe cea cu argila si avocado si imi place mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut una cu argila de la Freeman, mai de mult, oare e aceeasi? Era un chin sa o indepartez si cam pisca daca o lasam prea mult. Stiu ca am facut ceva eforturi sa o termin...

      Ștergere
  2. Am folosit si eu masca si este un produs exceptional!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai facut curioasa, o sa ma uit dupa ea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...