duminică, iulie 1

BeYu Eye Base

Am povestit aici despre baza pentru fard de pleoape de la Artdeco si cum cautam altceva, dar in acelasi timp as fi preferat sa nu cumpar ceva ce am folosit deja (primer-ul de la Radiant), dar nici sa nu cheltuiesc dublu daca inca mai exista vreo speranta. Si asa am aflat de pe blogul lui Pixie despre baza pentru farduri de la BeYu (o ramura a Artdeco, daca nu ma insel). Cu prima ocazie, am intrat in Douglas si, in ciuda faptului ca nu avau testere, m-am decis sa risc. Singura mea dilema e ca... erau doua, identice, doar ca pe una scria improved quality... si stim cam ce inseamna asta.


Bun, trecand peste faptul ca la prima incercare m-am trezit cu un fel de gloss transparent, am insistat si astfel am descoperit cum arata produsul in toata splendoarea sa


Este intr-adevar mai cremoasa, dar tot sidefata, ca si cea de la Artdeco


Pretul este cam acelasi (34 lei), atentie, intre timp a aparut o noua formula imbunatatita de la Artdeco, in tub de aceasta data, undeva la 54 de lei, despre care nu stiu inca prea multe.
In rest, imi place mai mult ambalajul (tub versus cutiuta), consistenta si rezistenta. Se intinde foarte usor si este necesara o cantitate foarte mica pentru fiecare aplicare. Despre culoarea fardurilor si cum se modifica/intensifica n-am prea multe de spus, deoarece trec printr-o perioada nude, insa am observat ca aspectul este foarte smooth. In plus, se pare ca se potriveste si pielii sensibile, deoarece nu contine parabeni si nici parfum.
Acum tocmai o testez de-a lungul unei saptamani (cel putin) de canicula, chiar sunt curioasa, insa deocamdata se comporta foarte bine. Ma bucur ca am achizitionat-o si ma gandesc ca pe cea de la Artdeco sa o folosesc in anotimpurile mai reci, cand problema rezistentei fardurilor nu este atat de acuta.
Details: cantitate 7 ml.

5 comentarii :

  1. Deci e mai rezistent decât cel de la Artdeco ? Nici mie nu îmi prea rezistă fardurile cu primerul de la Artdeco , cele sidefate se adună după câteva ore..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum e ok, insa as vrea sa il testez cu mai multe marci de farduri ca sa imi definitivez impresia

      Ștergere
  2. un primer ft bun pt fatsa pt tenul mixt spre gras nu stie nimeni sa imi recomande daca a descoperit unul bun?va rog mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru fata folosesc Sephora baza de machiaj Smoothing Primer, se gaseste si la noi http://www.sephora.ro/ro/pid6681/machiaj+ten.html

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...