joi, aprilie 7

Book club Oscar si Tanti Roz

In primul rand, vreau sa-i multumesc lui Grapefruits pentru ca a mentionat cartea pe blogul ei. Mi-a facut o placere deosebita sa o citesc, chiar daca este o carte trista (ma rog, subiectul este trist, cartea este scrisa intr-un stil foarte optimist, as putea spune), Cu atat mai mult cu cat finalul este aproape dezvaluit de la inceput, fiecare pagina este o poveste care, nu stiu, am vrut sa spun ca ne face sa ne impacam cu sfarsitul, putin cate putin, insa de fapt eu as putea spune ca eram deja impacata: stiind sau banuind finalul, poti savura mai mult povestea, odata ce curiozitatea de a ajunge la ultima pagina dispare.
Ideea de a privi fiecare zi cu alti ochi si de a pretui fiecare clipa nu e neaparat noua, insa transpusa in imaginatia unui copil capata o greutate aparte, la fel si relationarea cu divinitatea.
De citit cand aveti dispozitie de o carte de doar cateva zeci de pagini, mult mai incarcate de semnificatie decat multe dintre cele de sute de pagini.

2 comentarii :

  1. tacaciu cristina8 mai 2011, 14:22

    Buna:) Sa stii ca ai mare dreptare, mai ales cu ultima fraza.Si mi-e mi-a placut cartea ft mult, am citit-o intr-o dupa-masa :).La multi ani blogului tau btw:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello si tie. Ma bucur ca imi impartasesti parerea despre carte. Citesc multe, dar destul de rar simt nevoia sa si scriu despre ele.
      Si... mersi mult de urare.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...