miercuri, aprilie 13

Tips&tricks: Servetele demachiante

Am folosit si folosesc de obicei cand calatoresc servetele demachiante, mi se par mai practice si usor de transportat decat un demachiant (inca un produs in plus care ocupa loc, fata de un pachet de servetele care se consuma treptat). Desi n-am reusit inca sa consum un intreg pachet intr-o singura calatorie, spatiul ocupat de acestea a fost evident tot mai redus de la o zi la alta.
Ma pregatisem sa scriu o postare lunga despre servetele demachiante, marci si comparatii intre ele, dar intre timp am ajuns sa imi cumpar mult visatele servetele demachiante Olay pentru piele normala si mixta si cred ca sunt primele pe care vad ca au instructiuni de folosire. Asa ca, pe cand sa desfiintez servetelele demachiante de la mai multe marci din cauza ca nu stergeau tot machiajul, acum ma gandesc sa incerc intai si metoda descrisa pe ambalajul de care pomeneam mai sus. Poate ca intr-adevar nu procedam eu corect si era un secret si in cazul acesta:
Asadar, o sa reiau descrierea de pe ambalaj:
1. Umeziti servetelul cu apa.
2. Frecati intre palme pana face spuma. 
3. Utilizati partea fara asperitati pentru curatare blanda (inclusiv in zona ochilor) şi partea cu model pentru exfoliere. 
4. Clătiţi tenul cu apa.
Asa ca o sa incerc deocamdata metoda cu cele trei tipuri de servetele demachiante pe care le am (Auchan, Corine de Farme si Olay) sa vad daca intr-adevar este o diferenta vizibila. Ceea ce nu faceam eu bine: foloseam servetelele pe tenul uscat sau putin umed si apoi clateam cu apa, nu umezeam servetelele. E drept ca la unele observasem ca fac spuma, insa nu ma ajuta prea mult, mai degraba ma cam enerva. Si asa poate ca o sa le dau o sansa si sa le folosesc si acasa, caci am constatat ca in timp se usuca daca nu este folosit intreg pachetul.
Update: am incercat cu servetelele Corine de Farme, nu fac spuma, dar e drept ca demachiaza mai eficient. In schimb se pare ca sunt facute sa nu fie umezite prea mult, devin greu de utilizat.

Observatie: Metoda descrisa mai sus are in vedere faptul ca servetelele faciale Olay sunt uscate, insa nu cred ca este o idee prea rea aplicare acestei metode si pentru servetelele demachiante care sunt deja imbibate cu lotiune demachianta. Eu am de gand sa incerc de fiecare data cand imi pica un alt tip de servetele demachiante in mana.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...