joi, aprilie 28

Nou: Gerovital Sun

Gama Gerovital Sun apare acum intr-o noua prezentare pe rafturile magazinelor, produsele au un ambalaj mult mai simpatic si s-au mai imbogatit, din ce am observat, si spre marea mea surpriza, inclusiv cu o crema de fata cu FPS 50. In afara acesteia, gama cuprinde produse deja consacrate, cum ar fi:
- crema ultraprotectoare cu SPF50, 28 lei
- emulsie protectoare pentru copii cu SPF30, 28 lei
- lotiune de plaja cu SPF20, 22 lei
- emulsii de plaja cu SPF10, SPF15, SPF30 cu preturi intre 23-29 lei
- ulei bronzant protector cu SPF6, 17 lei
- ulei bronzant pentru plaja, fara FPS, 12 lei
- lapte reparator dupa plaja si lotiune pentru calmarea arsurilor solare, 14 lei
- emulsie autobronzanta intensiv hidratanta, 20 lei

Preturile sunt cuprinse, din cate am vazut la o privire rapida, intre 10-30 de lei. O sa revin cu detalii dupa ce o sa studiez pe indelete produsele afisate in magazine si preturile acestora.
Update: am revenit si am modificat cateva detalii, am incercat sa fac o poza in magazin cu pliantul de prezentare, dar nu mi-a iesit, si, de ciuda, mi-am luat crema de fata antiimbatranire cu FPS 50. A costat 22 de lei. Deja am vazut gama asta in doua magazine, insa nu si in hypermarket-uri, unde, probabil, produsele vor fi putin mai ieftine.


3 comentarii :

  1. Eu regret ca am luat-o, nu pot iesi cu ea pe strada...ramane ca varul, alba, timp de multe ore. Chiar nu mi-a dat prin cap sa dau putin pe mana sa vad cum arata. Am incercat de curand nivea kids spray cu spf50+, nu ramanea nici alba nici lucioasa.Nici nu se cunostea ca porti ceva.
    Acum trebuie sa dau alti bani, cu gerovital nu imi pot da decat in propria curte unde nu ma vede nimeni. Dar la piscina si pe strada alti bani, alta distractie.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma fardez intotdeauna, deci nu ies data doar cu crema, bine, nu merg la piscina, dar chiar as vrea sa folosesc si la mare crema. Insa pana sa pun fardul, mi se pare doar lipicioasa, alba nu, imi pare rau ca la tine se vede asa.
    Stiu ca e aiurea sa mai iei un produs ca sa faca treaba primului, am patit de multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema asta o are mama si intr-adevar pielea ramane alba si toti se sperie de ea ca a patit ceva, dar dupa vreo ora intra in piele si nu se mai cunoaste nimic. Eu am incercat o emulsie de plaja de la ei si a fost ok, nu a fost lipicioasa, mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...