sâmbătă, aprilie 30

April favourites

A venit din nou timpul pentru o postare a produselor favorite din luna care tocmai se incheie.
Demachiant Herbosophy - i-am facut si un review, atat de mult mi-a placut, mai ales ca nu ma asteptam. Imi place sa il folosesc si dimineata, deoarece lasa tenul curat si senzatie de proaspat.
Crema regeneranta de noapte Nivea - am din cand in cand o tendinta back to basics, indeosebi cand nu-mi place nimic si imi iau un produs pe cat posibil neutru si simplu si care sa nu ma puna pe ganduri de cate ori il folosesc. N-am mai avut crema asta inainte, insa imi place mirosul (specific Nivea) si consistenta. Mi se pare o crema de noapte numai buna pentru cineva fara prea mari pretentii, care face doar ce promite: hraneste pielea pe timpul noptii.
Sampon si balsam John Frieda Brilliant Brunette - am mai avut din gama asta samponul si balsamul pentru par ondulat, dar cum eu sunt nehotarata, ma gandesc ca o sa-mi schimb totusi culoarea mai rar decat buclele in par drept, asa ca am ales varianta pentru intretinere si stralucire a parului vopsit. Imi plac foarte mult, se consuma destul de greu si imi lasa parul moale si stralucitor.
Sapun Dove Sensitive - nu are miros, mi-a fost de mare ajutor in mica vacanta de luna asta, am indraznit de cateva ori sa il folosesc si pe post de demachiant, nu-i problema, ca oricum l-am folosit si drept gel de dus, si drept crema de ras. E unul din alegerile mele cand calatoresc, caci de mai mult timp am mania asta cu produse putine si multifunctionale.
Servetele demachiante Corine de Farme - au primit si ele dreptul la un review, sunt 98% de origine naturala, delicate, nu irita tenul si nici ochii, indeparteaza machiajul (sincera sa fiu, la un punct, nu sunt chiar suta la suta eficiente) si am avut impresia ca si hidrateaza, insa intr-un mod foarte delicat.
Gloss MAC Wonder Woman nuanta Emacipation - se pare ca obsesia mea pentru MAC cuprinde si editiile limitate mai nou, desi initial imi propusesem sa aleg doar produse din gama clasica. Insa gloss-ul asta mi-a facut cu ochiul din prima clipa, datorita culorii, in princial, dar si al cantitatii generoase din tub (10,5 ml daca nu ma insel). Fetele care l-au incercat au avut dreptate: are un aplicator huge, dar nu este asa de greu de manevrat. Imi place foarte mult si ma felicit pentru ca m-am hotarat totusi sa mi-l achizitionez.
Fard de pleoape Yves Rocher Nacres libres Effet lumière intense - a fost cadou la o revista, am nimerit o nuanta draguta in acceptiunea mea, Taupe nacres, care, spre surprinderea mea se aplica destul de usor, dat fiind faptul ca este sub forma de pulbere. Este foarte sidefat, insa buildable, asa ca se poate aplica doar un strat subtire sau se poate ajunge pana la o culoare intensa.
Rimel Maybelline One by One - m-am chinuit o perioada indelungata cu rimeluri de test, si mereu ma amageam ca nu-mi trebuie nimic altceva, ca unul tot mi se potriveste. Degeaba, pana nu mi-am luat un produs de care eram convinsa ca e bun, nu m-am linistit. Si intr-adevar era ce m-am asteptat: alungeste frumos genele, are o culoare neagra intensa si imi place si ca se demachiaza usor. Si se aplica la fel de usor, n-am reusit sa ma manjesc cu el si a fost primul rimel care m-a convins ca si periuta de plastic poate face treaba buna.
Parfum Nina Ricci Le Paradis - a fost editie limitata anul trecut, evident ca m-am trezit ca imi trebuie mult mai tarziu, pe cand nu mai il mai prea gaseam, (nu ca ar fi prima data, am mai patit cu un parfum). L-am regasit acum si l-am purtat in fiecare zi de cand l-am luat. Miroase a prajiturica, zice sotul meu, mie mi se pare ca miroase a capsuni. Si are o sticluta opaca roz, foarte cute.


5 comentarii :

  1. Tocmai ma pregateam sa-ti scriu ca imi plac mult articolele tale, dar ma seaca la culme ca nu pui poze ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, ma bucur ca iti place ce citesti. Ma omoara partea cu pozele, n-am niciodata bateriile incarcate la aparatul foto cand am ceva de pozat insa, dupa cum vezi, ma straduiesc. Revin si editez cand am putin timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa sa faci. Stii tu, o imagine face cat 100 de cuvinte ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa nu te superi ca te intreb...dar de unde ai facut rost de produse John Frieda?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma supar, mi le-am luat cand am iesit din tara, sufar foarte tare ca la noi nu se gasesc si nu prea sunt adepta cumparaturilor online.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...