duminică, aprilie 3

Tried&tested: Normaderm Promat

Am ales de aceasta data un produs cosmetic de ingrijire, si anume crema Vichy Normaderm Promat crema hidratanta cu efect matifiant nonstop. Sau cel putin asa scrie. De ce as vrea oare sa am tenul matifiat nonstop?
Bun, primul lucru cand am desfacut pliculetul, am constatat ca aceasta crema are o textura si o culoare... nici nu stiu, cu prima m-as impaca, insa culoarea ce se vrea verzuie la mine semana a alb-albastrui dubios. Probabil ca pentru a ajuta la neutralizarea rosetii pielii, ceea ce nu face, din pacate.
Sa purcedem:
In prima zi m-am demachiat dimineata cu lotiune micelara, care mie imi lasa de obicei o pelicula usor lipicioasa, which is why i don't use it on those days where my makeup is suposed to stay put. Crema s-a aplicat foarte usor si a matifiat tenul imediat, efect care s-a mentinut perfect timp de circa 3 ore, dupa care am observat un usor luciu in zona fruntii si a barbiei. Ceea ce mi-a placut a fost ca acest luciu nu s-a accentuat foarte mult si nici n-a aparut in alte zone ale tenului, in conditiile a inca 7 ore de testare. Deci, sub 12 ore face fata, la temperaturi normale. La vara, nu prea cred.
A doua zi, aceeasi crema (dupa demachiere cu demachiant crema si clatire cu apa), de data asta urmata de aplicarea pudrei minerale. Failure. Am reusit cu greu sa intind frumos pudra, tenul arata mat, dar in rest nu mi-a placut. De obicei, pudra minerala capata un aspect frumos si se contopeste cu nuanta si textura tenului in aproximativ ora, insa cu crema asta nu i-a iesit. Plus ca arata cam cakey la un moment dat. 

Concluzii in urma testarii:
- e necesara o cantitate relativ mica la fiecare utilizare
- n-are miros, sau cel putin eu n-am sesizat, asta e un plus
- matifiaza pe termen mediu spre lung
- nu are efectul corector banuit datorita culorii
- nu hidrateaza suficient tenul
- as recomanda-o doar pentru zilele fara machiaj (fara fond de ten, pudra)
Alte observatii:
- poate trebuia testata si sub un fond de ten, dar, daca va vine sa credeti, nu detin momentan niciunul. As fi fost curioasa daca face scamute, ca majoritatea cremelor matifiante, insa nu e timpul pierdut.
Ar fi o treaba sa o incerc in combinatie cu un fond de ten Vichy, poate merg bine impreuna, fiind din aceeasi gama.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...