luni, aprilie 11

Products I regret buying: l'Oreal Triple Active eye cream

In pana de inspiratie si hotarata sa incerc ceva nou, am ales aceasta crema de ochi, atrasa indeosebi de aspectul ambalajului si de pret (in jur de 20 de lei).Si cu ce m-am ales: o crema de 30 ml, fara miros, culoare si proprietati hidratante. Se consuma destul de greu, intra rapid in piele, dar nu observ nicio diferenta, nici in imbunatatirea aspectului pielii din jurul ochilor, nici fata de alte creme de ingrijire din aceasta categorie.
Intre timp, am revenit la vechea crema de ochi, Cosmetic Plant cu Q10 si ceai verde si le-am folosit in paralel, caci nu sunt adepta aruncarii produselor, poate doar in cazul in care au efecte negative vizibile. Insa nu mi-a facut nicio impresie, o sa tin minte doar ca am mai incercat ceva neinteresant.


2 comentarii :

  1. Haha, mare "tapa" cu L'orealul asta! Si eu la randu-mi am cumparat crema asta si am fost nemultumita (am scris chiar si un post despre asta) + alte produse de la ei care = apa de ploaie. De la un timp, pentru mine L'orealul nici nu exista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, se pare ca la creme nu m-au prins nici pe mine in mreje, in schimb la produse de make-up mai am si cate ceva ce imi place.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...