sâmbătă, aprilie 9

Mascara collection part 1. Favourites

Cand ma gandesc ca pana anul trecut aveam un singur rimel, maxim doua, si asta pentru ca mergeam la bazin si aveam nevoie de inca unul, waterproof.
Dar, intre timp, mi s-a facut chef sa tot incerc alte produse, au fost si niste oferte de nerefuzat prin magazine, plus ca multe reviste au avut cadou rimel. Si asa am ajuns la impresionanta (pentru mine) colectie de mai jos. Multe insa le-am pastrat cu scopul de a le include in aceasta postare, deoarece nu le mai folosesc de ceva timp, fie pentru ca deja le-a trecut vremea, fie ca am preferat altceva.
O poza de ansamblu:


Si acum preferatele:
L'Oreal Vollume Collagene, m-a atras periuta mare si cum n-am prea avut rimeluri de la firma asta (e al doilea, de primul am scris aici) si era perioada cu 20% reducere la orice rimel l'Oreal. Mi-a placut la inceput, am observat ceva mai mult volum si pot sa spun ca l-am folosit destul de mult. Insa cred ca nu mai face fata, a inceput sa lase faramite mici si negre pe sub ochi.


Too Faced  Lash injection Pinpoint maro: a fost o surpriza placuta, l-am inclus intre preferatele lunii martie, ofera un aspect finut.


Benefit Bad Gal - stiu ca am scris pareri nu foarte bune depsre el, insa in comparatie cu cele de mai jos, a fost cat de cat ok. Periuta uriasa mi s-a parut pe gustul meu, treaba insa nu prea facea, genele aratau si mai rare decat sunt (impresie artistica zero).


Max Factor 2000 Calorie: un rimel bun pentru pretul sau, problema cu Max Factor e ca se usuca prea repede in tub si ramane mult produs nefolosit.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...