luni, aprilie 18

Ma tenteaza...

Nu mai ma leg de wishlist, deoarece incep sa cred ca e o lista imaginara ce va ramane in acest stadiu, asa ca sa trecem la chestiuni serioase si palpabile. Am tot mentionat in postari ca mi-as dori sa incerc una si alta, dar din cand in cand ma gandesc sa le pun la un loc, ca sa nu uit de ele si sa mai reimprospatez lista din cand in cand, poate asa reusesc sa mai gasesc chestii care imi plac. Si, ajung astfel ca aleg si produse care ma intereseaza si imi starnesc curiozitatea de a le incerca, si de ce nu, de a le face in cele din urma un review.
Din ultimele luni am strans urmatoarele:
- crema antiimperfectiuni si lotiune tonica din gama Elmiplant Skin Control
- demachiant gel pentru ochi Corine de Farme
- rimel Maybelline One by One, alta victima, oricum imi trebuia un rimel
- rimel Rimmel Lash Accelerator 
- oja crackle neagra Alix Avien sau OPI prima victima a unei sesiuni ad-hoc de shopping
- ruj Maybelline Color Sensational nuanta Pink Brown
- spray pentru protectie termica Tony&Guy
- balsam de buze Himalaya, bifat, era prea mare tentatia
- crema de maini Herbosophy, era cadou la revista si voiam de mult sa mai incerc ceva din gama Herbosophy
Va urma...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...