marți, aprilie 26

DIY Solutie de spalat pensulele

Nici de data asta nu cred ca spun nimic nou, este vorba de reteta lui Enkore pentru curatarea pensulelor de machiaj, with a little twist
Asadar, reteta originala continea:
- apa 250 ml
- alcool sanitar 60 ml
- balsam de par leave-in 1 lingura
- detergent de vase lichid 1 lingurita
- sampon pentru copii 1 lingurita
Asta daca tin bine minte, oricum o sa verific cu reteta originala cantitatile. Am mai aproximat pe alocuri cand am transformat unitatile de masura.
Si acum vine partea cu descoperirea: eu n-am mai adaugat apa in compozitie, deloc. Si asta pentru ca: pensulele se umezeau prea mult si se uscau foarte greu, plus ca iesea o cantitate mare de solutie ce ramanea nefolosita si care in timp se depunea si nu se mai putea amesteca, ramaneau multe depuneri pe fundul recipientului. Din pacate si daca nu pun apa raman, insa nu apuca solutia sa stea prea mult caci se consuma mult mai repede.
Precizare: evident ca am dublat cantitatea de alcool ca sa nu iasa compozitia prea vascoasa.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...