miercuri, august 3

Top 3 blushes

1. Benefit Coralista, all time favourite... oare de ce nu l-am descoperit mai devreme? Si o sa ma tina o vesnicie, chiar daca il folosesc zilnic.


2. L'Oreal Accord Parfait Blush in Rose Nude este un roz delicat, usor de purtat, not too pink, not too bright.


3. Bourjois Creme Blush e singurul blush crema pe care il am, il folosesc mai mult ca iluminator sau ca blush, dar il fixez apoi cu blush pudra si cu pudra minerala. Are un glow usor auriu si se intinde foarte frumos.







5 comentarii :

  1. Iubesc Coralista:o3 Intr-o zi trebuie sa fie a mea:d

    Imi place top-ul tau:d

    te pup
    www.dedeeasclothes.blgospot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Sa stii ca asa am zis si eu si acea zi a venit, sper sa ti-l achizitionezi si tu cat de curand.
      Sa ai o zi frumoasa.

      Ștergere
  2. sunt super cosmeticele benefit !pe coralista nu il am , dar am altele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac tot mai mult cosmeticele Benefit, daca mai gasesc si oferte la ele cu atat mai bine.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...