marți, august 23

Review Bioderma Sebium Mat Tinted Antishine Fluid

Am cumparat crema asta pentru ca aveam nevoie pe sub pudra minerala de o crema matifianta, insa m-a tentat faptul ca este si usor colorata. Culoare este foarte delicata, abia se observa, si, in acelasi timp, foarte deschisa ca nuanta. Ce mi-a placut in mod special era aspectul fresh al tenului imediat dupa aplicare.
No ingredients list: am aruncat cutia, tot uit ca pe ambalajul exterior sunt trecute (atunci cand produsul se comercializeaza in cutie).


Pro
- pigmentul, care atenueaza si petele rosiatice
- se consuma greu
- se intinde usor
- se potriveste inclusiv pielii sensibile
- nu usuca tenul
- se absoarbe foarte rapid
- este o buna baza pentru machiaj
Contra
- pretul: 50 de lei pentru 40 ml
- nu hidrateaza suficient
- nu matifiaza pe durata lunga
- ambalajul, cam greu de folosit pana la terminarea produsului (eu am taiat tubul ca sa pot consuma ultimele picaturi)

Note
Prezentare: 4.2
Textura: 4.8
Grad de absorbtie: 4.6
Eficacitate: 3.9
Parfum: 4.5
Raport calitate/pret: 3.8
Nota finala: 4.3

In concluzie, am cumparat-o de doua ori una dupa alta, am ramas la ideea ca e mai buna de folosit in sezonul rece, deci pentru moment are o pauza din partea mea.
Si inca ceva: cred ca o sa inaugurez cu aceasta ocazie o lista a produselor cu care ma inteleg, dar in anumite perioade (sa zicem ca avem o relatie de tip love-hate). Bioderma Sebium Mat Tinted Fluid este cu siguranta unul dintre acestea.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...