joi, august 25

Beauty bag: what I took with me for the weekend


A fost un weekend prelungit si am avut parte si de ploaie si de soare si de nori... asa ca eu zic ca m-am incadrat bine si din punct de vedere al alegerii nuantelor, dar si cantitativ, cred ca e prima data cand portfardul meu nu se inchide fortat. Intre timp am mutat fardurile in quad, dupa cum am povestit aici.
Bun, m-am descurcat de minune si fara o paleta mai mare (aka the Naked Palette) si chiar am avut cateva produse pe care nu le-am folosit deloc:
  • bronzer-ul Chocolate Soleil
  • fardul de pleoape Yves Rocher
  • gloss-ul Seventeen
Why? Inca n-am gasit o explicatie, singurul punct comun ar fi ca sunt nuante maronii si eram prea euforica datorita vacantei si m-au atras in mod special nuantele de roz.

Favourite combo: fard Naked Lunch pe pleoapa si Woodwinked/Sable in pliul pleoapei cu gloss Glam Shine 6H Volumizer nuanta Forever Sweet.

2 comentarii :

  1. Mmm si eu vreau lip bronze:D si udpp:))) si coralista :))) restul se pare ca avem preferinte comune :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nu-s prea originala, insa chiar mi se par produse bune si isi fac treaba. Ma bucur ca ne plac aceleasi chestii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...