sâmbătă, august 27

Spotted: Nivea Pure Effect

Nu sunt foarte sigura, dar am citit ca gama Nivea Visage Young se transforma in Nivea Visage Pure Effect. Anyway, am vazut astazi doua produse noi, care mi-au atras atentia, ambele din gama gelurilor de curatare. Produsele contin extract activ de magnolie, care ajuta la curatarea porilor in profunzime.

Courtesy of http://www.nivea.bg/

  • Nivea Pure Effect All in 1 Extra Deep Facial Cleansing (150 ml) care promite o curatare ce include 5 beneficii, putand fi folosit zilnic sau de 2-3 ori pe saptamana, ca si masca.
  • Nivea Pure Effect Thermo Wash Gel (100ml) se auto-incalzeste in contact cu pielea si poate fi utilizat zilnic.
Preturile sunt cuprinse intre 16-18 lei.
LE: Celelalte produse ale gamei sunt reprezentate to de gama Young, nu aparusera inca cele noi.

Ma tenteaza mai mult primul produs, insa ma gandesc daca sa nu caut totusi produse specific formulate pentru probleme ale tenului adult (da, imi aduc aminte, am precizat mai de mult ca nu cred in adresabilitatea gamelor pentru ten).

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...