vineri, martie 18

Products people rave about part 2

Am mai lasat cateva produse si pentru partea a doua si intre timp au mai aparut si altele.
The All Natural Face pudra minerala - am ales nuanta beige medium warm - acopera bine, se poate aplica strat dupa strat, in functie de necesitati. Creeaza un aspect usor prafos in prima faza, deci presupun ca cele cu ten uscat sau chiar normal nu o vor agrea, insa mie dupa mai putin de ora mi se confunda cu textura tenului. In plus, tenul se mentine mat pe toata durata zilei.
Benefit Bad Gal este un rimel destul de laudat, care insa pe mine nu m-a prea impresionat (cel putin nu inca). Sper ca in timp sa se mai ingroase, deocamdata mi se pare prea light si ca si consistenta, dar si ca efecte. Pacat, ca periuta imi placea super mult.
Too Faced Pinpoint Lash Injection - are o periuta mica, care imbraca toatele genele, chiar si cele mai scurte si o consistenta usor mai densa decat cel de la Benefit, asa ca l-am folosit mai des, chiar daca este maro. Si chiar a inceput sa-mi placa aspectul usor dewy, dat de un rimel in nuanta soft pe genele negre. Cand ma gandesc ce obsedata eram de gene lungi si rimelate...
Benefit Coralista - trebuie sa recunosc ca Joice m-a inspirat in alegerea acestui blush. Imi place ca are un efect foarte natural, miroase discret si mi se potriveste ca nuanta pentru orice anotimp, nu ma limiteaza doar la sezonul de vara. Insa cel mai mult imi place cantitatea (12 g) si faptul ca l-am achizitionat intr-un set la reducere, si anume Some Beauty to Love.
Too Faced Chocolate Soleil - am stat putin pe ganduri cand mi s-a terminat pudra pentru contur, pentru ca mi se parea prea inchisa si nu eram asa de sigura de talentul meu intr-ale blending-ului. Insa cu o pensula de blush potrivita si daca incep putin cate putin, efectul e chiar mai frumos decat speram. A must have, definitely.
OPI You Don't Know Jacques - o am deja din 2008 si, daca pe atunci lumea se cam oripila la vederea nuantei, acum se pare ca s-a banalizat si nu mai produce acelasi efect. Lacurile OPI mi-au facut o impresie foarte buna, in special datorita gamei foarte diversificate de nuante, dar mai ales pentru ca se intind uniform pe unghie si isi pastreaza proprietatile chiar si dupa un an, chiar doi de la desigilare. Intre timp am dezvoltat o mica obsesie si nu pierd nicio ocazie sa-mi imbogatesc colectia. Dar despre asta intr-o alta postare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...