luni, martie 28

Ideea zilei: eye kohl for concealer

O noua zi si alta idee: dupa ce am folosit o vreme buna Eye Bright de la Benefit, am constatat ca o data cu schimbarea anotimpului s-a schimbat si lumina si culoarea roz a acestuia nu mai acopera si nici nu ilumineaza ca lumea zona de sub ochi. Si pentru ca nu am nici un corector (stiu, trebuie sa-mi cumpar urgent unul), am apelat tot la un creion, de data asta un creion khol Max Factor in nuanta 090 Natural Glaze. E drept ca l-am cumparat pentru conturul interior al pleoapei inferioare, insa nu l-am folosit prea mult in scopul asta. De ce: nu pot folosi doua zile la rand creion in acea zona, imi apar mici iritatii si prefer sa le las sa treaca. In al doilea rand, port tot mai rar machiaje care sa necesite contur pe interiorul pleoapei (contur inchis nu folosesc), asa ca inclusiv creionul alb pe care il achizitionasem va ramane pe tusa.


Si dupa ce am vazut astazi ca pica la fix pe post de corector, probabil ca o sa repet experienta. Culoarea se potriveste si acoperirea este discreta, in plus, se poate fixa cu pudra fara sa incarce zona de sub ochi. Si nu mai am nici grija ca s-ar intinde sau s-ar topi peste zi, cum s-ar intampla in cazul unui produs cremos.
Singurul dezavantaj ar fi ca nu este un creion jumbo si probabil se va consuma destul de repede, insa, decat sa stea nefolosit... Oricum n-am de gand sa astept pana se termina si o sa imi iau totusi un concealer bun, acuma ma tenteaza un tinted concealer de la Garnier sau Touch Magique de la l'Oreal.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...