miercuri, martie 9

DIY Balsam de buze

Am citit pe net mai multe variante si in cele din urma nu m-am lasat pana n-am facut cateva incercari. Am avut ca baza crema Melkfett de galbenele, in care am amestecat miere, cateva picaturi de ulei de catina si de samburi de struguri. Le-am topit separat, dar din pacate nu mai retin cantitatile.
Am mai incercat o data cu Vaseline ca baza si a iesit mai bine, dar din pacate in timp compozitia s-a facut granule si, desi si-a pastrat proprietatile hidratante, aplicarea n-a mai fost la fel de placuta. Insa pentru o amatoare, eu zic ca a iesit destul de ok.
O alta incercare a constat in amestecarea unei baze (tot Vaseline) cu ruj, a rezultat un balsam de buze colorat si foarte hidratant. Imi aduc aminte ca in aceeasi perioada la Yves Rocher aparuse ceva asemanator, foarte tentant si oarecum expensive, dar neavand tester nu m-am riscat. Mai mult as fi vrut sa vad, de curiozitate, cat de diferit e fata de ce imi iesise mie. Si mai jos rezultatul experientei:


Hint: de experimentat in cantitati mici.

2 comentarii :

  1. cat de bine arata, cred ca o sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita sa il faci acasa, nu te costa mai nimic si stii exact ce pui in el.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...