marți, martie 1

February favourites

O sa incerc sa ma tin de postarile de genul asta, sper sa devina o constanta luna de luna. E drept ca asta imi si place sa citesc pe alte bloguri si sa urmaresc pe Youtube.


Demachiant Nivea pure&natural cu ulei de argan BIO si aloe vera - mirosul sau ma binedispune in continuare si demachiaza inclusiv rimelul si creionul de ochi. Nu ustura si imi place ca lasa o pelicula hidratanta pe ten dupa folosire.
Crema de maini Nivea pure&natural cu ulei de argan - am folosit-o constant in fiecare seara si mi se pare unul din cele mai bune produse din gama.
Crema antirid  Floritene pentru gat si decolteu - am primit un recipient travel size si, desi ideea nu mi se pare in mod deosebit utila, mi-am zis ca nu strica sa incerc. Mirosul si textura imi plac foarte mult, am folosit-o in fiecare seara, insa prefer totusi sa folosesc crema de noapte obisnuita in acest scop.


Benefit Eye Bright -  nu folosesc anticearcan, insa un luminator pentru zona ochilor mi s-a parut interesant. Si de cand l-am incercat il folosesc zilnic, pentru colturile interioare, pe arcada si chiar si putin pe zona cearcanelor (nu am mari probleme cu ele). Este sub forma unui creion si are o culoare roz rece cu irizatii foarte fine. Ma gandesc sa il cumpar din nou dupa ce mi se termina.
Benefit Blush Coralista - ma vedeam mai degraba o fana NARS, insa oferta din Sephora mi s-a parut irezistibila, indeosebi prin faptul ca blush-ul era full size. Si acuma sunt fericita posesoare a unei cutiute de 12 gr. de blush, pe care am folost-o every single day de cand am cumparat-o. Imi place mirosul discret, culoarea si ambalajul. Pensula cu care vine in cutie inca n-am incercat-o, insa e din par natural si pare suficient de mare pentru a lua si a distribui produsul uniform. Deja ma gandesc sa-mi mai iau cel putin doua produse din gama Benefit (blush/iluminator/bronzer).
Ruj l'Oreal Color Riche nuanta 235 Nude - nu stiu cum mi-a scapat in perioada in care cautam innebunita un ruj nude/apropiat de nuanta buzelor. Faptul ca pare indicat pentru blonde nu a reusit sa ma descurajeze, si sunt foarte incantata de el, culoarea este exact asa cum mi-am dorit. Si se potriveste la majoritatea culorilor pe care le folosesc zi de zi.
Too Faced Lip Bronzer in Sun Bunny - pana nu demult ocoleam un gloss pentru simplu motiv ca e lipicios, acuma am ajuns sa le prefer, cu tot cu dezavantaje. Pe langa rezistenta, la cel despre care vorbesc culoarea se poate modifica in functie de amestecul dintre cele doua nuante din tub, bej si bronze. Pot sa spun ca am de fapt trei gloss-uri diferite, sau chiar mai multe daca ma stradui putin sa le dozez diferit. Si are gust de ciocolata. Imi aduc aminte vag ca si la Avon era o editie limitata din gama Arabian Glow care de fapt era varianta cheap a unui gloss de genul asta, nu sunt sigura daca nu mai au si alte firme combinatia, dar sigur cel de care povestesc chiar imi placea.
Lac de unghii Farmec nr. 300 - o culoare numai buna pentru french, roz culoarea pielii, pe care bineinteles ca o folosesc simpla, uneori intr-un singur strat. Mi-a trecut perioada in care imi doream unghii lungi si perfecte, acum oricum ar fi prea scurte pentru orice idee mi-ar da prin cap.
Luna asta observ ca mi-am indreptat atentia mai mult spre produse de makeup, se vede ca vine primavara, cel putin in my mind.




2 comentarii :

  1. Nu promit, dar intentia exista. Cu timpul nu stau chiar bine, dar o sa incerc sa fac si retroactiv, la articolele mai vechi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...