luni, martie 21

Must see: How to...

Nu urmaresc emisiunea asta decat atunci cand dau intamplator peste ea, dar din punctul meu de vedere ar trebui vizionata macar o data pentru mesajul pe care il transmite. Este vorba de emisiunea lui Gok Wan difuzata de pe Euforia, How to Look Good Naked. Imi place ca transmite o farama de speranta fiecarei persoane care a trecut o data in viata printr-o etapa a nesigurantei sau a neincrederii. Si, mai mult, ca incearca implementarea unor campanii la nivel national legate de problemele privind acceptarea propriei persoane: in lumea adolescentilor sau a persoanelor cu dizabilitati ar fi doar doua exemple din episoadele pe care le-am urmarit.
Funny thing: initial il confundam pe tipul asta cu Enkore si ma tot intrebam daca sunt unul si acelasi, noroc cu Mr. Google.

2 comentarii :

  1. Imi place emisiunea si ma uit la ea de cate ori o prind pe Euforia. Iar tipul asta Gok e foarte tare! Cum le zice el tuutror grasunelelor you gorgeous! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place mult de el, am impresia ca a avut o problema asemanatoare, ceva legat de dismorfie. O sa mai caut pe net.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...