sâmbătă, martie 26

Nou: Corine de Farme

Tin minte ca pe vremuri aveam o masca de par cu unt de karite super buna de la firma asta (parca) si mereu ma intrebam cand o sa apara si alte produse, m-ar fi interesat indeosebi cele pentru ingrijirea tenului. Si iata ca, multi ani mai tarziu, gasesc mult ravnitele produse in Cora. Din cauza mult prea amabilelor domnisoare de la promotii cosmetice, n-am apucat sa arunc decat un ochi si din pacate nu mi-am luat inca nimic. Insa, ca idee, gama are pe ambalaj mentiuni de tipul 99%, 98%, 95% d'origine naturelle, (fara parabeni si coloranti), se pare ca sunt mai multe game si am vazut urmatoarele produse (verificand pe site, au destul de multe produse, yey!):
- crema de fata in doua variante: hidratanta pentru ten normal si crema hidratanta cu extract de lychee, ceai alb si afin pentru toate tipurile de ten
- lotiune demachianta
- apa demachianta
- demachiant gel pentru ochi: a fost primul produs care mi-a retinut atentia in mod deosebit
- servetele demachiante
- crema pentru maini si unghii
Preturi: in jur de 20 de lei demachiantele si crema de maini, 25-27 de lei crema de fata.
Ce n-am vazut si mi-ar fi placut mult: apa de trandafiri pentru ingrijirea tenului. Poate totusi mi-a scapat si de fapt era pe undeva pe raft.
O sa revin dupa ce o sa le studiez mai pe indelete in magazin si imi aleg cateva produse.
LE: Nu sunt sigura ca nu erau si produse de ingrijire corporala.
Update: am vazut si o lotiune de corp hidratanta, o singura varianta.
Si cu ocazia asta mi-am achizitionat si servetelele demachiante, carora dupa ce le voi incerca urmeaza sa le fac un review.


Update again: mi-am luat si demachiantul de ochi, eram chiar curioasa in privinta lui.




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...