miercuri, martie 30

March favourites

Luna asta trebuia sa fie dedicata indeosebi produselor de make up, s-a dovedit insa ca nu intotdeauna planurile iti ies asa cum ai dori.
Pe scurt, in martie am folosit indeosebi produse care m-au atras in marea majoritate printr-un miros fresh. Ordinea in care sunt prezentate mai jos este de aceasta data ordinea preferintelor, si nu in functie de categoriile din care fac parte.


Sampon Yves Rocher Phytum Actif Energie 3 in 1 - dupa ce l-am folosit pana aproape de jumatatea tubului, m-am gandit in timp ce ma spalam cu el sa citesc ce scrie pe ambalaj. Si asa mi-a picat fisa ca, daca scrie 3 in 1, poate ar trebui sa-l las sa isi faca treaba si sa nu mai folosesc si balsam dupa samponare. Imi place ca are miros de citrice si curata foarte bine parul, dar are o consistenta cam prea lichida, se consuma cam repede pentru ca iese prea mult cand inclin sticla.
Gel Elmiplant Skin Control exfoliant zilnic - i-am facut deja un review, imi place cel mai mult ca nu usuca tenul si il exfoliaza foarte delicat. L-am folosit aproape zilnic de cand l-am achizitionat.
KillyS gel pentru inlaturarea cuticulelor - a stat mult timp nefolosita pentru ca m-am prins mai tarziu ca trebuia lasata putin mai mult de 1 minut sa actioneze, eu ma grabeam sa imping cuticulele si sa o sterg de pe unghii, pana intr-o zi cand am aplicat-o, mi-am facut restul manichiurii si abia apoi m-am ocupat de cuticule. Efectul a fost mult mai vizibil si mi-am propus sa o folosesc saptamanal.
Auchan servetele demachiante - fac putina spuma cand intra in contact cu apa (le mai umezesc, sau le aplic pe tenul usor umed) si demachiaza destul de bine pentru o demachiere pe fuga. Ce nu ma atrage in mod deosebit e mirosul, usor a medicamente. Poate ar trebui sa verific daca nu cumva contin alcool, asa s-ar explica.
Auchan Eau douce parfumante - e destinata bebelusilor, insa cum nu-mi place sa folosesc lotiune hidratanta sau crema de corp, imi ofera o doza de hidratare potrivita, dupa dus, dar si dupa epilare. Contien extrac de migdale si miere si miroase foarte finut. Ce nu imi place e ca ramane un pic lipicioasa pielea, cateva minute, si ca flaconul nu are un sistem de dozare, asa ca de fiecare data iese prea mult din sticla.
Rimel Lash Injection Pinpoint nuanta Hot Chocolate - singurul meu rimel maro ever, mi-a placut mult cum arata genele rimelate, dar nu si colorate, in cazul unor gene negre, cum sunt ale mele.
Farmec balsam de buze Balzzam - o copie mai ieftina a Carmex-ului, cu efecte cel putin surprinzatoare, atat in ceea ce priveste senzatia mentolata pe buze, cat si ca ingrijire a acestora. Il folosesc cand nu am nevoie de ingrijire intensiva a buzelor, ci de mentinere a hidratarii de-a lungul zilei.
Gel de dus Bourjois En toute intimite - miroase discret floral si poate fi folosit si ca gel de dus normal, imi place ca nu mai trebuie sa folosesc doua produse. Daca mai avea si calitati de gel de ras, era perfectiunea intruchipata.
Avon spray de corp cu violete si lychee - m-a surpins placut mirosul, pesistenta e redusa, dar ma asteptam, dat fiind ca este un spray de corp, insa imi place senzatia de prospetime si faptul ca poate fi folosit all over.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...