vineri, martie 11

Ideea zilei: blush for eyeshadow

Din motive personale, luna asta am folosit mai mult farduri de ochi nude, care sa dea impresia de barely there. Si pentru ca, din acest punct de vedere, colectia mea lasa mult de dorit, astazi am avut un moment de inspiratie si am ales ca fard de ochi un blush Bourjois, nuanta 35 Lune d'Or.
Desi in mod normal aceasta are o textura foarte fina si aproape transparenta, in combinatie cu un primer de pleoape a rezultat o culoare nude, roz-aurie, foarte potrivita cu ce aveam eu de gand. Am asortat-o cu un rimel maro, Lash Injection Pinpoint, Hot Chocolate, care s-a potrivit la fix.
Bineinteles ca, odata aparuta ideea, o sa iau toate blush-urile la rand, cu atat mai mult cu cat in primavara asta se poarta pleoapele fardate cu diverse nuante de rosu, roz, maroniu roscat, exact nuantele mele preferate de fard de obraz.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...