duminică, martie 13

Tried&tested: Maybelline Affinitone Perfecting and Longlasting Foundation 24H

Am primit o mostra (de fapt doua) la o revista si m-am gandit ca n-ar fi rau sa il incerc, data fiind obsesia mea pentru produsele nou aparute.
De obicei nu folosesc fond de ten Maybelline, din punctul meu de vedere au doua mari dezavantaje: nuantele sunt putine si nu mi se potrivesc si aspectul neuniform dupa aplicare. Ei bine, nici acest fond de ten nu face exceptie, nuanta 30 Sand este putin cam galbuie, e drept ca se confunda oarecum cu nuanta pielii, insa n-as alege-o on every day basis.

Conditii de testare: am folosit crema de zi obisnuita, Elmiplant crema-gel matifianta si apoi am aplicat fondul de ten cu o pensula kabuki de la pudra minerala l'Oreal. Trebuie aplicat destul de rapid pentru ca se fixeaza imediat si capata un aspect pudrat. L-am intins si uniformizat cu oarecare dificultate, am mers pe principiul putin cate putin, insa la final am avut impresia ca totusi cantitatea folosita a fost cam mare (un mare minus pentru treaba asta). Nu stiu daca mai trebuie sa mentionez ca mi-a luat cateva minute bune uniformizarea si nu sunt incepatoare in utilizarea fardurilor, de obicei folosesc Colorstay in perioadele cand aleg un fond de ten.
Si inca o problema majora, am avut initial intentia de a nu-l fixa cu pudra, insa in cele din urma a invins puterea obisnuintei si am aplicat pudra Affinitone in strat foarte subtire si imediat am simtit pe pensula fondul de ten inca neuscat. Asta in conditiile in care se uscase inca din timpul aplicarii, rezultatul fiind evidentierea unor zone unde nu era perfect aplicat. Thumbs down, again.
Concluziile testului:
- acoperire mica spre medie
- evidentiaza ridurile fine si porii
- confera un aspect usor prafos, artificial
- rezistenta medie, dupa 4 ore arata exact la fel, mi-a pierit insa cheful de a verifica daca rezista 24 de ore
- nu rezista la transfer, s-a luat imediat pe servetel
- singurul aspect pozitiv a fost usurinta cu care se demachiaza
Alte observatii:
- poate as fi obtinut rezultate mai bune la aplicare daca foloseam o crema hidratanta, insa as fi pierdut la capitolul rezistenta si as fi grabit aparitia portiunilor lucioase
- ar fi aratat mult mai bine fara pudra deasupra, insa, din nou, la un ten gras, cum am eu, nu ar fi facut fata in timp
- presupun ca ar fi potrivit mai degraba unui ten normal sau mixt, tanar, fara probleme deosebite
- am uitat sa precizez, are SPF 19 (no comment)



A fost o experienta de weekend, am crezut ca n-am facut eu ceva bine sambata si am incercat azi din nou, insa rezultatul mi-a placut si mai putin decat ieri. Ma gandesc ca pur si simplu nu mi se potriveste, raman insa deschisa experimentelor in make up si beauty.



5 comentarii :

  1. Mi l-am luat si eu azi la sfatul unei prietene desi pana acum foloseam Colorstay de la Revlon. Abea astept sa-l testez maine sa vad daca e chiar atat de slab la capitolul rezistenta, pentru ca si eu am tot ten gras si Revlonul a fost singurul care a facut o treaba buna. Prima data cand am testat Affinitonul mi s-a parut totusi mai pudrat fata de Colorstay si am zis ca poate e mai rezistent din acest motiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curioasa de parerea ta. Mie aspectul *pudrat* mi s-a parut ca arata artificial si de asta prefer Colorstay-ul, peste care dau si cu pudra si nu arata asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum dupa ce l-am utilizat pot spune ca e destul de bun. Consistenta mai pudrata ii da un aspect catifelat si acopera destul de bine imperfectiunile daca nimeresti nuanta potrivita. Fata de Revlon, e ceva mai soft, nu pare lipicios dar dupa 4-5 ore trebuie putin retusat cu o pudra daca aveti tenul gras. All in all, e un fond de ten bun, in ciuda altor pareri si momentan sunt multumita de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oribil produs, tocmai azi l-am cumparat si am venit cu un foarte mare entuziasm acasa sa-l aplic; in magazin parea foarte ok si la acel moment am rasuflat usurata, pe scurt parerile mele despre el: pe tenul meu mixt arata foarte prafuit, nu acopera deloc punctele negre, ba mai mult se infiltreaza in pori si par foarte incarcati, iar cat priveste nuanta pot spune ca m-am pacalit complet, deoarece este mult prea deschis chiar si pe tenul meu albicios. Imi pusesem foarte mari sperante, in special pentru ca imi mersese foarte bine cu fratele lui, affinitone normal. Poate pe o piele fara probleme ar da fenomenal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fetelor, fondul de ten Affinitone este pentru tenul uscat, contine vitamina E, o vitamina uleioasa. Stati departe de el daca aveti tenul mixt sau gras. Mai ales pe timpul verii.Pentru noi, cele cu tenul gras/mixt, cele mai potrivite fonduri de ten sun cele pe care scrie OIL FREE.Va pup.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...