marți, martie 15

Must try: buretei pentru demachiat

Dupa ani si ani de utilizare a dischetelor demachiante pentru indepartarea machajului, nemultumita de rezultate, am gasit in Cora niste buretei simpatici din celuloza, care costau in jur de 8-9 lei pachetul cu 4 bucati, pe care scrie ca sunt produsi de Martini SPA Massage.
Si am deja mai bine de un an de cand folosesc doar acesti buretei. Procedeul este urmatorul: umezesc cu apa calduta buretelul si apoi inlatur prin miscari usoare demachiantul aplicat peste machiaj. Bureteii trebuie spalati cu apa si sapun dupa fiecare utilizare si apoi lasati sa se usuce, preferabil la aer si vor arata ca noi pentru o perioada lunga de timp. Trebuie sa precizez ca mi-au fost de mare ajutor in perioada in care foloseam Colorstay, care are printre calitati si pe aceea de a se indeparta foarte greu.
Procedeul nu irita tenul si, in cazul unor persoane mai putin sesnibile, se poate folosi si pentru indepartarea machiajului ochilor. Dupa demachiere, se poate folosi o discheta cosmetica imbibata in lotiune tonica pentru desavarsirea curatarii fetei.
Update: am aflat recent ca se pot folosi si pentru indepartarea mastilor faciale, personal nu ma incanta ideea, insa poate ca sunt persoane care prefera acest procedeu.


6 comentarii :

  1. Eu ma feresc de buretei, am citit ca sunt strang ingrozitor de multi microbi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, daca il spal cu sapun de fiecare data, ma gandesc ca nu e mai rau decat un burete de baie. Plus ca nu aplic ceva cu el, ci sterg. Parca nu mi-e asa teama de ceva ce implica apa, cat mi-ar fi de praf, spre exemplu (in ideea ca as iesi nemachiata).

      Ștergere
  2. wow,super.chiar nu am stiut ca exista asa ceva.chiar as vrea sa incerc si eu.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere. Ma bucur ca ti-am starnit interesul. Sper sa fii multumita de ei, cum sunt si eu!

      Ștergere
  3. Deci pana la urma mi-am luat si eu, prea ii lauda toata lumea :))) Eu ii am pe cei de la Ebelin si-s ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai molipsit, daca foloseste atata lume :)... Nici nu stiam ca sunt si de la Ebelin.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...