joi, martie 24

Red lips

Sa incep cu inceputul: n-am avut niciodata un ruj rosu in acceptiunea generala, pentru mine si rujurile in diferite alte nuante au pretentia de rosu. Insa acum am reusit performanta de a-mi achizitiona unul care chiar are in denumirea nuantei cuvantul respectiv.
Este vorba de Maybelline Color Sensational in nuanta Pleasure Me Red. Sunt la al patrulea ruj din gama asta, e clar ca imi plac din multe puncte de vedere, dar despre asta intr-o alta postare.
Nuanta este un rosu inchis, buildable, care se poate folosi atat intr-un strat subire, cat si in mai multe, ajungandu-se pana la o nuanta plina de culoare si destul de tare. Pe buze are un luciu frumos si este chiar mai rezistent decat celelalte nuante pe care le detin. Recunosc ca inca nu l-am folosit full capacity, dar am fost pe aproape.
Nu sunt fan lipliner, stiu ca la ruj rosu e absolut necesar, insa l-am purtat ca atare si abia astept sa vina vremea mai calda ca sa-l incerc din nou, in ideea ca iarna buzele sufera din cauza frigului si e mai greu sa le aduc in starea optima necesara unei culori care evidentiaza orice imperfectiune.
L-am cumparat acum trei luni si jumatate si l-am purtat fix de doua ori.  Ba nu, mint, de trei ori... de Revelion a fost numai bun.
Sper ca pe viitor sa il folosesc mai des, deoarece culoarea e frumoasa, ma prinde (spune lumea) si nu i-am gasit vreun punct slab. Poate, o data ce ma obisnuiesc sa port culori tari, o sa imi mai cumpar si alte nuante de rosu, caci tot in gama asta am vazut inca cateva ce mi-au facut cu ochiul. But, until then... see the pictures below.



4 comentarii :

  1. Hot lips!! Love the colour! Cand mergem la shopping? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks a lot. Stiam ca o sa-ti placa. Ai zis shopping? Anytime.

      Ștergere
  2. Superba culoarea! Si ce buze faine ai, abia acum observ :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...