marți, mai 10

Nou: Maybelline Color Sensational Shine Lipstick

In magazine mi-a atras atentia o noua gama de rujuri din colectia Maybelline, cu ambalaje si denumiri asemanatoare gamei Color Sensational, insa cu nuante mai vii, care se potrivesc numai bine sezonului de primavara-vara.
Este vorba de Color Sensational Shine, care cuprinde 19 nuante, atat lucioase, dupa cum ii spune si numele, dar, spre marea mea dezamagire, si mai multe nuante sclipicioase (la propriu, parca au sclipici prin ele). Am impresia ca Maybelline reediteaza unele game mai vechi, imbinand intr-una singura gamele Watershine si Watershine Diamonds (multe dintre denumirile nuantelor din gama noua contin si diamond), care au fost printre rujurile mele preferate la acea vreme.
Pretul acestor rujuri este mai mic decat al celor  din gama Color Sensational (25 de lei fata de 27, in Carrefour).
Deocamdata mi-a retinut atentia o singura nuanta, spre portocaliu, avea in denumire something Mango si, cu toata ca era plina de sclipici, cred ca ar arata foarte frumos asortat unui ten auriu, usor bronzat.
Update: mai jos este nuanta de ruj Mango Diamonds, intr-adevar este gama veche Watershine intr-un nou ambalaj, am vazut aceeasi nuanta si in gama veche.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...