luni, mai 30

Fa Nutriskin part 2

Pentru ca am fost constiincioasa si am trimis la timp chestionarul Prima Impresie, am mai primit doua produse Fa: un gel de dus si un sapun lichid, ambele cu extract de fructe de acai.
De aceasta data o sa scriu un post comun, pentru ca produsele sunt oarecum asemanatoare si mi-au placut aproximativ din aceleasi puncte de vedere.


Aceste produse sunt chiar genul de produse pe care le-as achizitiona in mod normal din gama Fa, nu stiu de ce, dar o asociez cu produsele care fac clabuci: sapun, gel de dus, sapun lichid.
Ce imi place:
- nu usuca pielea, un plus din partea mea
- au un miros foarte placut
- au ambalaje simpatice
- consistenta destul de light, insa totusi nu se pierde produs la aplicare din aceasta cauza
Cantitate: 250 ml gelul de dus, 300 ml sapunul
Pret: sub 10 lei, cred
Nu o sa le trec ingredientele, deoarece la produse care nu au contact mult timp cu pielea nu cred ca este neaparat necesar, poate doar in cazul pielii sensibile. In plus, tot nu am aflat care sunt cele 7 ingrediente minune.

In concluzie, gama Fa se reinnoieste ca de fiecare data cu produse specifice de ingrijire si, tot ca de fiecare data, o sa fiu tentata de cel putin un produs, probabil un alt gel de dus sau o lotiune de corp, bineinteles cu o aroma pe care n-am incercat-o.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...