sâmbătă, mai 21

Faking summer

Titlu nu stiu cat de inspirat, insa ma obsedeaza de cateva zile si atunci m-am decis sa il las asa.
Inca n-am descoperit produsul minune care sa ma bronzeze fara sa arat fake, insa cel pe care l-am luat anul trcut din intamplare pare sa isi faca destul de bine treaba.
Este vorba de Nivea Sun Touch Face&Body Self Tan Gel, pe care l-am folosit prima data zilele trecute si pe corp. Il luasem de fapt ca sa aduc la aceeasi nuanta tenul cu restul corpului, deoarece n-am cum sa-mi mentin bronzul natural dupa demachieri repetate, plus ca nu imi expun prea mult tenul la soare. Si pentru ca odata cu caldura mi-a venit cheful de bronz (dar fara soare), am zis sa ma risc si, intr-o seara, dupa exfoliere, am aplicat pe fata, gat, decolteu, brate si picioare (cam atat aveam de gand sa expun) un strat finut de gel autobronzant.



In afara de partea in care nu cred sa reusesc sa scap de mirosul specific acestor produse, dimineata m-am trezit frumos bronzata. Culoarea e foarte discreta, s-a impregnat uniform si e chiar surprinzator de rezistenta (de sambata dimineata) si se estompeaza treptat, fara dungi sau alte probleme. E drept ca n-a fost chiar asa de cald, insa deocamdata arata chiar mai bine decat ma asteptam. Se ia pe prosoape, pe haine nu am observat, insa asta mi se pare un inconvenient minor. Nu stiu insa daca sa repet experienta si sa pastrez culoarea la aceeasi intensitate, sau sa las fake bronzul sa se duca de tot si apoi sa o iau de la inceput, ca sa am cat mai putine surprize neplacute. Sa vedem, mai stau doua zile, sa vina weekend-ul...

Si mai vreau sa pomenesc un produs, nici nu stiu daca se mai gaseste, Rimmel Sun Shimmer Self Tan Gel, cu sclipici prin el, pe care de obicei il folosesc pentru fata, in loc de baza de machiaj. Imi place ca seara se demachiaza impreuna cu restul fardurilor si de asemenea, imi place mult ca e colorat, si astfel se vede unde a fost deja aplicat (spre deosebire de un gel transparent, unde e ceva de munca). Nu ma deranjeaza ca e sclipicios, uneori prinde bine. Daca bine tin minte se gasea si in varianta mata, si sunt doua variante la fiecare, medium si dark, parca.



La fel ca si Nivea, este tot pentru fata si corp, astfel ca sunt foarte economicoase si pentru moment cred ca ma descurc fara sa-mi mai achizitionez si altceva.

In afara de cazul, of course, in care apare ceva nou si tentant pe piata.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...