sâmbătă, mai 28

Top 3 lipglosses

Initial am vrut sa fac un top 5, dar apoi m-am gandit ca vor urma si alte produse si imi va fi destul de complicat sa aleg de fiecare data cate 5 preferate. In plus, am vazut ca a prins deja ideea si au aparut mai multe postari de acest gen.
So, here it is:


1. Shiseido The Makeup Lip Gloss in G3 Ruby Luster: it's my all time favourite, desi, surprisingly, nu-l folosesc atat de des. Si, mai mult, cand mi l-am luat, am ales o nuanta care in mod normal nu m-ar fi atras, dar imi place foarte mult si cred ca mi se si potriveste. O port atat la machiaje naturale, cat si la variantele mele de pin-up looks. Se pare ca nu se mai produce, au schimbat gama de gloss-uri.


2. MAC: este vorba de colectia Wonder Woman in Emancipation, l-am adaugat in favoritele lunii aprilie, imi place ca are o nuanta roz cu particule mici aurii,  care mi se potriveste la orice machiaj. Si are un ambalaj care face toti banii.


3. Too Faced Lip Bronzer in Sun Bunny: tot asa, l-am inclus in preferatele lunii, este un duo beige-bronze, care nu arata maro pe buze, asa cum m-as fi asteptat. Imi place mult mirosul de ciocolata si culoarea discreta.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...