sâmbătă, mai 14

What I used today

Pe langa What am I using right now si Ce voi folosi saptamana aceasta, cred ca nu mai lipsea decat o postare cu Ce am folosit astazi. Pentru mine e chiar important sa constientizez cate produse folosesc intr-o singura zi... e drept ca a fost o zi mai aglomerata, insa macar am scos din ecuatie produsele de igiena personala (a se citi: nu au fost incluse in postare), deoarece este vorba de produse de ingrijire si de makeup.
Pentru inceput, am folosit urmatoarele produse de ingrijire (intr-o ordine mai mult sau mai putin corecta)


Demachiant Nivea Pure&Natural, despre care am vorbit deja intr-o postare mai veche. L-am folosit atat dimineata, ca produs de curatare, cat si seara, pentru indepartarea machiajului.
L'Oreal Triple Active Vivifying Scrub Beautifying, ramane printre preferintele mele, il folosesc mai nou si pentru zona decolteului.
Nivea Sun Touch Face&Body Self Tan Gel - urmeaza sa scriu mai pe larg despre acest produs, imi place ca e de fata si de corp si culoarea iese destul de discreta. Mai multe am scris aici.
Crema antimbatranire pentru fata cu FPS 50 de la Gerovital Sun, am folosit-o intr-o zi insorita si foarte calduroasa si chiar mi-a placut cum s-a comportat.
Sampon Herbal Essences cu zmeura si extract de matase pentru par lung, l-am folosit pana s-a terminat, insa n-a fost cea mai fericita alegere, noroc ca il salveaza mirosul.
Balsam L'Oreal Casting, din cutiile de nuantator Casting, am strans cateva sticlute si acum le-a venit randul. Mi-ar placea sa se comercializeze separat, mi se pare un balsam foarte bun pentru par vopsit.
Adidas Natural Vitality Body Spray, imi place sa folosesc genul asta de produse vara, dar nu numai.
Bourjois En Toute Intimite, ca gel de dus all over.
Bioderma Sensibio H2O, o folosesc seara pentru a indeparta orice urma de machiaj.
Demachiant Yves Rocher bifazic cu albastrele, pentru zilele cand folosesc creion sau rimel waterproof.
Crema regeneranta de noapte Nivea, inca nu m-am plictisit de ea.
Crema de ochi L'Oreal Triple Active Eyes, am scris despre ea, nu e grozava, dar n-am aruncat-o.
Crema de ochi Cosmetic Plant cu Q10 si ceai verde, tot una dintre preferatele mele, o folosesc seara in combinatie cu ulei de migdale.
Crema de maini Krauter cu ulei de sambure de struguri si migdale, este noua mea preferata, o folosesc in fiecare zi.

Si pentru machiaj


L'Oreal Accord Parfait pudra minerala, nu ma tin minte la a cata cutie sunt, o cumpar de fiecare data cand mi se termina, mi se pare produsul ideal, indiferent de anotimp sau nevoia de acoperire.
Too Faced Chocolate Soleil, ca pudra bronzanta pentru contur.
Flormar Terracotta Powder, pe care am vazut-o la Roxie si n-am avut liniste pana nu mi-am cumparat-o. Si nu-mi pare rau.
Blush Coralista, care merge de minune cu tenul meu in toate ipostazele sale, inclusiv autobronzat.
Urban Decay Primer Potion, a fost in trusa Naked Palette, imi place mult de tot, probabil ca o sa-mi iau si varianta full size.
Urban Decay Naked Palette, folosesc aceste farduri de pleoape in fiecare zi si inca n-am epuizat combinatiile. Imi plac toate nuantele din trusa.
Creion Waterproof Seventeen, negru, pentru zilele rare cand folosesc creion de ochi in machiaj.
Maybelline Affinitone Compact Powder, careia i-am facut un review, in continuare o folosesc pentru a estompa diferentele de nuanta intre ten si gat/decolteu.
Maybelline One by One, un rimel bun si calitativ si destul de impresionant si cantitativ.
Gerovital Balsamed cu camfor, l-am pus in trusa de makeup, ca sa ma asigur ca am mereu un balsam de buze la indemana inainte de a folosi ruj. O alternativa a celui mentolat, tot de la Gerovital, mi se pare ca se asaza rujul mai bine peste el.
Ruj Maybelline 721 Pinky Beige, un beige-roz, cum ii spune si numele, cred ca trec iar printr-o perioada nude.
Flormar oja nr. 394, nu mai tin minte la cine am vazut-o, pe net, insa de cand am luat-o, am folosit-o intr-una, mi-am facut chiar si pedichiura in nuanta asta.
And... that's all folks!

2 comentarii :

  1. Salut! Eu am ten problematic (mixt spre gras, cosuri si in anumite zone, puncte rosiatice). Am cumparat Nivea Sunt Touch, gelul autobronzant pentru a imi "colora" putin tenul palid. Rezultatele au fost mult peste asteptarile mele.
    Cum il folosesc : Exfoliez tenul (il aplic doar pe fata), il degresez si il usuc bine de tot cu servetele absorbante, dupa care aplic gelul. Cantitatea de gel este potrivita daca fata ramane lucioasa. Eu stau cu el pe fata de obicei intre 6-8 ore daca nu ies din casa, sau 2 ore daca am treaba in ziua aceea. Cu cat stai mai mult cu el pe fata, cu atat se fixeaza mai bine colorantul.
    Dupa ce ma spal de gel, aplic o crema hidratanta usoara. Prima zi de dupa aplicare, tenul este intens colorat (potrivit celor care vor sa obtina un bronz inchis), dupa care culoarea incepe sa se uniformizeze si sa se "muleze" dupa cea a pielii tale.
    Cireasa de pe tort este faptul ca desi tenul meu este problematic (am scris mai sus), timp de 3-4 zile, pana incepe sa se curete culoarea, fata arata de parca ar fi data cu fond de ten. Cosurile nu mai sunt rosii, imperfectiunile nu mai sunt vizibile, tenul este matifiat si se ingrasa mult mai greu.
    Eu consider acest gel autobronzant fondul de ten ideal : nu se ia pe haine, nu se scurge, nu isi schimba aspectul, nu incarca tenul, si tine cateva zile bune.
    Sunt foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am editat mai sus si am pus link catre alta postare in care povesteam mai pe larg cum il folosesc. Cea mai buna solutie pentru mine e sa il aplic seara si pana dimineata nu mai am treaba, in plus aleg de obicei inceputul de weekend, ca sa aiba timp culoarea sa se mai estompeze pana incepe saptamana.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...